Wat eet je vanavond

Traag gegaarde bolognese met verse tomaten en heel veel kaas <3

7 likes

Dat dacht ik dus ook, ik hoop dat het meevalt!
Ik heb gewoon dit recept nagemaakt, met extra tomaten: https://www.lekkerensimpel.com/romige-caprese-rijst/
Ik zal vanavond nog een update geven :slight_smile:

1 like

Pita broodjes met vegan shoarma, tomaat/komkommer/ui en zelfgemaakte knoflooksaus (van beetje mayo, soja yoghurt en uh ja knoflook)

5 likes

Bruine bonensoep, lekker zomers. En daarnaast een stokbroodje met zelfgemaakte plantaardige kruidenboter.

2 likes

Deze salade met rivierkreeftjes, avocado en gepocheerd ei. En een mini foccacia broodje

6 likes

Ik vond het lekker! Ook leuk dat je het op voorhand kan maken en dan maar in de oven te schuiven hebt. Ik zou er wel meer verschillende kruiden op doen volgende keer in plaats van enkel basilicum :slight_smile:

1 like

Quinoa met komkommer, tomaat, feta, citroen-knoflookdressing en cashewnoten.

Gepofte zoete aardappel met een vulling van kidneybonen, tomaat, paprika en pompoenpitten en een sausje van Alpro GO met knoflook, bieslook en peterselie

2 likes

Bbq

1 like

Risotto!

Zo lekker warm nog bij jou?

Ja 29 graden. Zonnige zuiden he :sunglasses:

Wij gaan naar Blue Sakura in Zwolle :heart_eyes: ze hebben een nieuw menu met meer vegan opties dus ben blij!

4 likes

Pasta met gegrilde zalm, boursin en broccooooliiiiii (lees in de stem van de broccoli meneer)

2 likes

Lekkkkkkkkker

1 like

Ohhh laat me weten hoe de nieuwe dingen zijn! Laf de Blue Sakura!

1 like

Om ff in het pitabroodjes thema te blijven. Volkoren pitabroodjes met pulled jackfruit, komkommer en meej slaaj (kijken wie er uit Brabant komt)

2 likes

Love pulled jackfruit!!! Wat is jouw recept?

Nou ik heb ‘m kant en klaar gekocht bij de AH, nog nooit gehad dus ben heel benieuwd. Maar als het goed bevalt wil ik het zeker voortaan zelf gaan proberen te maken! Heb jij dat al wel eens gedaan?

Lekker makkelijk, ben benieuwd.