Wat eet je vanavond

Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar ja! Laat maar weten hoe ie smaakte.

Ik heb tot nu toe alleen dit recept gebruikt, maar denk dat de meeste recepten wel soortgelijke ingrediënten bevatten:
https://wateetjedanwel.nl/broodje-vega-pulled-jackfruit-pork/

1 like

Zoete aardappel, mais,kidneybonen, pompoenblokjes en een vegetarische burger met champignon en paprika.

1 like

Ik had rode kool en aardappelkroketjes.

1 like

Patat met mayo en een kipcorn speciaal

Was allemaal zeer goed! Ben verliefd op de gunkan met avocado want die zit in een tofuzakje ipv zeewier :heart_eyes:

1 like

Sla met tomaatjes en 2 vivera groenteschijfs

Jaaaa chill! Laat je even weten hoe het was? Zo blij dat er meer vegan is! Eigenlijk is de nieuwe kaart volgens mij vooral dat veel vlees is vervangen voor vegan eten <3

1 like

Zie mijn berichtje hierboven! Ik ben vooral blij met hoe goed alles aangegeven stond voor vegetariërs en veganisten. Heerlijk gegeten!

1 like

Broccoli met vegetarische braadworst en appelmoes

Kipgyros met rijst

Witlof met ham en kaas en een gehaktbal. Vind ik niet super maar m’n vriend wel en ach hij mag ook een keer kiezen :joy:

2 likes

Caprese ovenschotel en overgebleven groentesoep van gisteravond.

Pasta met broccoli, spinazie, kruidenroomkaas, spruitjes en tomaat.

2 likes

Nasi goreng met tahoe, zelfgemaakte satésaus, atjar ketimoen en Javaanse schijven. En natuurlijk met gebakken uitjes en cassave :heart_eyes:

3 likes

Super simpel: unoxsoepje met afbak-focacciabrood.

(vegan) taco’s met guacamole :taco::heart_eyes:

3 likes

Gebakken aardappelpartjes met pittige saus en een halve bloemkool

1 like

Zelfde, maar dan minus de Javaanse schijf en plus Vegafit balletjes in een verse batch satésaus en nog wat broccoli stir fry. En omdat ik zoveel van edamame houd dat erbij gepleurd want 35% korting :joy:

6 likes

Gekruide aardappelwedges, verse hamburgers en een salade met botersla, komkommer, cherrytomaatjes, mozzarella, feta, mais en balsamicodressing.