Wat eet je vanavond

Zelfgemaakte poke powl met zalm, wortel, sojabonen, zeekraal, avovado en rijst

2 likes

Pompoensoep met kokosmelk. Maar zit de hele tijd te malen over een bijgerechtje. De standaard afgebakken stokbroodjes eig niet zo’n zin in. Iemand een idee evt? :sweat_smile:

Extra uitdaging; ik eet alleen plantaardig

1 like

Misschien te vergelijkbaar met afbakbrood, maar naanbrood met knoflook? Verder vind ik een kleine salade bij soep ook lekker, of een pitabroodje met kikkerwten. Maar dat is beide misschien weer een maaltijd op zichzelf.

1 like

Ja! Lekker, naan heb ik zin in en dan een soort raita erbij maken. Thank you :grin:

1 like

Nasi met sajoer boontjes en tahoe.

1 like

Een salade met sla, tomaten, burrata, pesto en pijnboompitjes :heart_eyes:

Wortelwraps met sla, komkommer, tomaat en falafel. Had geen zin om te koken :sweat_smile:

Yaki Udon - met zelfgemaakte udon noodles en een stukje zelfgemaakte chocolade tarte met cashew vanille creme.

25 likes

Pasta (verse lasagnebladen in stroken) met aubergine en cherry tomaten in tomatensaus, met ricotta, rucola en kappertjes

1 like

Linzen-wortel-kokossoep met notenbrood

Vegan burrito bowl: onder al die nacho’s zit smokey corn soy meat, guacamole, smoky peanut salsa, mexican super rice, black beans, fajita veggies en sla.

9 likes

Ik heb een pannenkoek gegeten ol een pannenkoekenschip! Was erg lekker (ook heel mega dus had ruim genoeg aan 1 :see_no_evil:)

2 likes

Thanks voor de inspiratie. :raised_hands:t2: Ik maak dit straks, mijn vriend is eerst de afwas aan het wegwerken hahah.

1 like

Mijn vriend had een super lekker runderstoofpotje gemaakt :heart_eyes:

1 like

Pizzaaa

Gegrilde regenboogwortelen uit de oven met kruiden en olijfolie, kabeljauwfilet met Citroen en home Made aardappelpurree

Moest lachen om deze omschrijving, ‘risotto met risotto’ :joy:

2 likes

Volkoren noodles met biefreepjes, Japanse wokgroenten en oestersaus

1 like

Een halve fles wijn :rofl: #sorrymama

Krieltjes, bloemkool en een zalmpakketje uit de oven met gember, soja, ketjap, sambal marinade.