Wortels gebakken met peper, citroensap en tijm, zelfgemaakte puree van aardappel en pastinaak, en een rundervink.
Waarschijnlijk heel veel want heb de hele dag op een bakje kwark geleefd door stomme verdoofde kaak. HALLO HONGER.
Dus ehm ik denk kikkererwten en geroosterde groenten en geitenkaas.
Bloemkoolpizza met pastasaus en italiaanse kruiden uit de oven en daarna rucola, verse basilicum, tomaat en parmezaanse kaas erop. Nu al zin in!
Spaghetti mmm zin in
Wraps met kipschnitzel, tomaat, avocado, spinazie en sausje van kwark met knoflook
Frietjes met een kaassouflee
Oke nee, ik kan nog steeds niet eten. Havermout dus. Goed avondeten wel.
Wraps met knoflooksaus, koolsla, falafel, tomaat en komkommer.
Tomatensoep met broodjes
Volkoren pasta met broccoli, courgette, zongedroogde tomaatjes, pesto en parmezaanse kaas. Al op en het was echt lekker
Curry van kikkererwten, tomaten, kokosmelk en veeel currykruiden en gedroogde koriander. Met rijst gekookt in kokosmelk
Weet iemand een lekker recept met udon noodles?
Vast een beetje laat maar deze https://simoneskitchen.nl/sticky-citroen-en-chili-kip-noodles/ heb ik laatst gemaakt en vond ik zeker voor herhaling vatbaar.
Maar eigenlijk kun je bij vrijwel ieder noodle recept de noodles vervangen door udon noodles denk ik. Wat ik ook vaak doe is sate noodles maken. Of ze in noodlesoep verwerken. Soort van soto ajam (of zonder ajam) idee.
Ik eet vanavond Mexicaanse lasagne. Met o.a. wraps ipv lasagnebladen, nachos als topping
Dit klinkt hemels
Chinese eiermie met kipgehaktballetjes, snijbonen en champignons.
Hoop het haha. Maak het voor de eerste keer. Lijkt me in ieder geval wel geweldig
Ovenpasta
Deze! En dan maak ik er ook altijd Japanse omelet bij met sojasaus en suiker er door. Niet zo healthy maar wel heeel lekker
Ik maak zelf altijd na hoe de Japanner bij mij hem heeft. Wokken met veel sojasaus en dan doe ik er een ei doorheen en iets van groenten (net wat ik in huis heb, vaak diepvries erwtjes of boontjes). En dan even goed hard aanbakken zodat sommige stukjes een beetje aanbakken/wat āknapperigerā worden. Soms eet ik het zo, soms als bijgerecht voor sushi want dan kan ik toch lekker sushi eten zonder een vermogen uit te geven aan genoeg sushi om als volledige maaltijd te tellen.
/
Ik maak vanavond tagliatelle met tomatensaus, gegrilde venkel en chorizo
Ik ga een ovenschotel maken met broccoli,champignons,kipfilet en krieltjes.