Wat eet je vanavond

Mosterdsoep met een chill broodje met kruidenboter. Eigenlijk wilde ik de vegetarische 1 pers soep maar die kon ik niet vinden terwijl ik in een AHXL was

Ja, ze zijn wel lekker, alleen de grote ‘kreukels’ werden niet echt krokant. En er komt echt een bolognese chipsgeur uit de airfryer :joy:

Er staat Marokkaanse lamsstoof te pruttelen. Ik ben benieuwd want heb weinig ervaring met dit soort gerechten en smaken, maar het klonk heerlijk :yum:

2 likes

Indiase dahl met zoete aardappel, linzen en spinazie + salsa met gember, limoen, koriander en pompoenpitten + naanbrood :heart_eyes:

Edit: en rode wijn YES

9 likes

Pasta met verse spinazie, spekjes, uitje en knoflook. Lekker en simpel voor op de maandag

Oooeeh, was dit lekker? Wilde dit ook eens maken!

Gebakken aardappelschijfjes met Italiaanse kruiden
Gewokte boerenkool met ui, knoflook, rode peper en zongedroogde tomaten
En ik heb truffelolie gebruikt om in te bakken. Heerlijk!

1 like

Ja was lekker! Wel iets te veel voor 2 personen, en dan had ik er niet eens iets van vlees bijgemaakt.

1 like

Aardappel-preisoep met stokbroodjes.

Frittata van restjes groenten

10 likes

Thaise curry (vega) met rijst

2 likes

Quiche met spinazie, zongedroogde tomaatjes, geitenkaas, spekjes van de vegaslager en amandelschaafsel

Oja en ik wil er kastanjechampignons doorheen gooien, zal vast ook wel smaken

1 like

Gnocchi met tomatensaus en worst

Heb je hier een recept van? Klinkt heerlijk!

Simpeler kan niet :joy:

Wel heel lekker en er zit geen troep in!

1 like

Ik bedoelde van je Indiase dahl haha (en die dip)

Vegetarische shoarma met gegrilde groenten in een pitabroodje (die ik zelf ga proberen te maken) met daarnaast zoete aardappel en pastinaak ‘frietjes’ uit de oven.

2 likes

Macaroni… Omdat mn vriend het zo graag wil. Gelukkig hoeft er geen Smac in :nauseated_face:

1 like

Vegan mac & cheese met broccoli en bloemkool. En eigenlijk wilde ik de nieuwe ‘ham’ van Quorn erin, maar ligt nog steeds niet in onze AH.

1 like

Restjes van de nasi van gister. Dit keer met pittig gekruide tofu gemaakt ipv met kip. Eet normaal niet zo snel vega, maar het was zo lekker dat ik het waarschijnlijk vaker ga doen!

1 like