Wat eet je vanavond

Thaise curry (vega) met rijst

2 likes

Quiche met spinazie, zongedroogde tomaatjes, geitenkaas, spekjes van de vegaslager en amandelschaafsel

Oja en ik wil er kastanjechampignons doorheen gooien, zal vast ook wel smaken

1 like

Gnocchi met tomatensaus en worst

Simpeler kan niet :joy:

Wel heel lekker en er zit geen troep in!

1 like

Vegetarische shoarma met gegrilde groenten in een pitabroodje (die ik zelf ga proberen te maken) met daarnaast zoete aardappel en pastinaak ā€˜frietjes’ uit de oven.

2 likes

Macaroni… Omdat mn vriend het zo graag wil. Gelukkig hoeft er geen Smac in :nauseated_face:

1 like

Vegan mac & cheese met broccoli en bloemkool. En eigenlijk wilde ik de nieuwe ā€˜ham’ van Quorn erin, maar ligt nog steeds niet in onze AH.

1 like

Restjes van de nasi van gister. Dit keer met pittig gekruide tofu gemaakt ipv met kip. Eet normaal niet zo snel vega, maar het was zo lekker dat ik het waarschijnlijk vaker ga doen!

1 like

Een pita broodje met vegetarische shoarma en verse knoflooksaus met een salade erbij. Simpel maar zo lekker soms!

Pasta met spinazie a la creme, spekblokjes, champignons en parmenzaanse kaas

3 likes

Risotto met snijbonen en vis

Ik heb geen eten in huis en geen tijd om wat te halen dus ik ga voor harmburgerbroodjes met oude kaas in de oven (op grilstand) en een cup a soup.

Nasi met een gebakken ei en zelfgemaakte pindasaus

2 likes

Aardappelpartjes uit oven met goulash

Spinaziesoep met zalm

1 like

Ik at Burger King, wat een leven :heart:

2 likes

Salade met gegrilde halloumi

Ik heb even iets nodig met veeeel vitamine. Zuurkool schijnt dat te hebben maar ik hou niet van aardappels dus liever geen stamppot. Iemand nog tips?

Simpele runderstoof uit de slowcooker. Net aangezet en over 8 uurtjes als ik weer thuis ben is-ie klaar. :drooling_face:

3 likes

Zelfgemaakte falafel! Met gegrilde aubergine, zoetzure komkommer, tomatensalsa en iets van een yoghurtsausje in pitabroodjes.

6 likes