Een pita broodje met vegetarische shoarma en verse knoflooksaus met een salade erbij. Simpel maar zo lekker soms!
Pasta met spinazie a la creme, spekblokjes, champignons en parmenzaanse kaas
Risotto met snijbonen en vis
Linzensoep met bleekselderij, beetje geraspte kaas erbij en afbakbroodjes met kruidenboter
Ik heb geen eten in huis en geen tijd om wat te halen dus ik ga voor harmburgerbroodjes met oude kaas in de oven (op grilstand) en een cup a soup.
Nasi met een gebakken ei en zelfgemaakte pindasaus
Aardappelpartjes uit oven met goulash
Spinaziesoep met zalm
Ik at Burger King, wat een leven
Salade met gegrilde halloumi
Ik heb even iets nodig met veeeel vitamine. Zuurkool schijnt dat te hebben maar ik hou niet van aardappels dus liever geen stamppot. Iemand nog tips?
Simpele runderstoof uit de slowcooker. Net aangezet en over 8 uurtjes als ik weer thuis ben is-ie klaar.
Zelfgemaakte falafel! Met gegrilde aubergine, zoetzure komkommer, tomatensalsa en iets van een yoghurtsausje in pitabroodjes.
Zuurkoolsoep? Ooit gehad en vond het zelf wel prima te doen.
Zuurkoolschotel met bloemkool(puree) in plaats van aardappels?
Ooh heb je een goed recept voor falafel? Dan ga ik dat dit weekend ook nog eens proberen, eerste keer was tamelijk mislukt.
On-topic: zoete-aardappel-spinazie-stamppot met erbij vegan nuggets, die zijn zo fuuucking lekker.
Ik gebruik deze! Zonder de biet en de sesamzaadjes, met gewone ui in plaats van rode en ik bak ze gewoon in de pan in plaats van de oven.
Rijst met tempeh en groente
Aardappeltortilla met prei en daarnaast een salade.
Zo’n couscouspakket van de laaidel. Met falafel