Wat eet je vanavond

Broodje vega worst met zuurkool, zoete aardappel frietjes uit de oven en een salade

1 like

Update: @anon81733682 als je die falafel in de oven doet, iets meer meel erbij doen! Ik was vergeten dat ik dat de vorige keer had gedaan, ze waren nu niet zo stevig (wel lekker!).

7 likes

Honingmosterd kip, gekarameliseerde spruitjes, en aardappels uit de oven

3 likes

Linzenpasta pesto met champignons, groene asperges, tomaat en vegan burger van garden gourmet met edelgistvlokken als topping :ok_hand:t4:

4 likes

Erwtensoep, had er zo’n zin in!

1 like

Risotto met champignons en blauwe kaas

1 like

Dat klinkt lekker! Hoe maak je die spruitjes?

Spruitjes koken totdat ze bijna gaar zijn, en dan afgieten. In een wokpan een uitje (en evt knoflook) fruiten en de spruitjes erbij gooien met wat peper en zout eroverheen gooien. Wat honing erbij en dan op hoge temperatuur wokken. Wel regelmatig omgooien.

4 likes

Woknoodels met wokgroenten met zoetzure saus

Als je ze wel of niet in de oven doet? Jij had ze in de pan toch?

Edit : ziet er heerlijk uit! Ga ze dit weekend maken :slight_smile:

Ik zit rond etenstijd in de trein dus moet iets op het station halen. Wordt friet of Julia’s denk ik…

In de pan is wat steviger handiger vanwege het omdraaien, dus dan is die extra bloem wel handig. Het is trouwens echt ontzettend plakkerig ‘deeg’, ik was om de 3 balletjes mn handen omdat het anders niet lukt, maar alles komt goed als je ze bakt! In de oven heb ik nog niet geprobeerd. En leuk! Hoop dat jij ze ook zo lekker vindt :blush:

1 like

Lasagne jammie zin in

Vind de pasta bolognese bij julia’s echt lekker

Spaghetti met pesto en zongedroogde tomaat en zelfgemaakte (vegan :blush:) chocolademousse!

4 likes

Ik eet geen vlees! Maar heb de arrabiata gehaald, vond ik heel lekker

Pannenkoeken!

12 likes

Plaattaart met boerenkool

1 like

Feta couscous salade

1 like

Zelfgemaakte gyoza van mijn vriendje. Huilen zo blij :hearts:

2 likes