Wat eet je vanavond

Ik denk rijst, met broccoli en champignon ragout
Lekker comfort eten want heb al niet zo’n goeie dag en heb nog rijles zo dus ik wil m’n eten snel klaar hebben daarna

5 likes

Bloemkoolschotel😍

Nee uit blik, haha. Zou niet weten hoe ik het zelf moet maken maar dat klinkt als iets wat op m’n to do list gaat

Pompoenpasta met walnoten! https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R669380/penne-met-pompoen

Ravioli ovenschotel met mascarpone

Staat nu in de oven. Nog nooit eerder gemaakt, dus ben benieuwd. Het ruikt in ieder geval lekker.

Pasta met truffelsaus, spekjes, champignon :spaghetti:

1 like

Bloemkool, spruitjes met ‘room’saus en vegan kaas uit de oven. Gekruid met paprika-, chilli- en kurkumakruiden. En ik heb voor 4 man gemaakt en ik ben alleen :sweat_smile:

Diepvriespizza…

Ik at heeeerlijk Hollands haha (gebeurt echt nooit). Aardappeltjes uit de oven met kerrie, knoflook tomaatjes uit de oven en tartaartjes (2). En mayo

Gister en vandaag, macaroni met zelfgemaakte tomatensaus, vegan gehakt en spinazie+champignons.

En @Brum zelf ragout maken is niet moeilijk en velen malen lekkerder. Je kan zelf kruiden toevoegen, meer of minder van iets. Echt een aanrader om zelf te doen. Kost alles bij elkaar van snijden tot op bord ongeveer een half uurtje. En zoo lekker. :heart:

1 like

Hehehe gewoon doen wanneer je zin hebt om het zelf te maken! :heart: :sweat_smile:

1 like

Iets met noodles en kip en champignons :woman_shrugging:t2:

Eerst ga ik mezelf helemaal volgooien op de kerstborrel van mijn werk en daarna maak ik Duitse currywurst mit salat. :heart:

2 likes

Vegan mexican tempeh salade met zoete aardappel :hugs:

3 likes

wraps met aubergine en kruiden

5 likes

Prei/hamrolletjes in kaassaus uit de oven, met bloemkoolpuree. Wintervoedsel <3

1 like

Ohh dat is een goed idee om met broccoli te eten, dit ga ik volgende week ook eten! :grin:
Vanavond deze gegeten: https://chickslovefood.com/recept/mexicaanse-zoete-aardappelschotel-5-or-less/ was lekkerder dan ik had verwacht, dus die eten we vaker

Zat hier een beetje smaak aan? Wij eten wel eens van die 5 or less en vinden die dan een beetje smaakloos.

Ja vond ik wel, voornamelijk door de rode peper haha ik ben niet zo van het hete eten. En ik vond de combi zoete aardappel/Cheddar ook lekker! Ik twijfelde ook om er tacokruiden overheen te gooien ivm smaak. Uiteindelijk niet gedaan en het was prima zo