Wat eet je vanavond

Gebakken aardappels, spinazie en vissticks.

1 like

Pasta carbonara zonder spekjes of iets, alleen pasta en saus. Heb niks in huis en bestel altijd boodschappen, maar die komen morgen pas binnen. Ben te lui om vandaag naar de winkel te gaan :joy:.

Noodles met broccoli en kip in teriyaki saus

1 like

Shakshuka (een gerecht van eieren gepocheerd in een saus van tomaten, chilipeper en ui, gewoonlijk gekruid met komijn, paprikapoeder en cayennepeper). Nog nooit gegeten dus ben benieuwd!

4 likes

Jaa check :white_check_mark: heb speltbroodjes om te dippen

1 like

Ik eet precies hetzelfde :joy:

1 like

Een ovenschotel met kip, paprika, broccoli en courgette, overgoten met ei. Eigenlijk een quiche zonder korst haha.

1 like

Kip tikka masala met rijst en naan

1 like

ik zat dus net te twijfelen of ik naan wilde halen voor bij de curry, maar dan moest ik helemaal naar de albert heijn lopen (80 meter)

maar je hebt me overtuigd.

1 like

en hoe vond je het?? ik heb dit een jaar geleden ontdekt en sindsdien eet ik het echt elke twee weken sowieso wel, haha.

1 like

Dit klinkt als iets wat ik een keer moet eten @teckel @Chicago ! Hebben jullie een recept?

1 like

ik gebruik altijd gewoon het recept van de allerhande! https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1190626/shakshuka

alleen dan wel vaak met iets meer groenten (courgette of aubergine gooi ik er vaak nog doorheen), en dan in van die grote maaltijdpita’s :heart_eyes:

2 likes

Ik moet nog boodschappen doen, en had nul inspiratie voor eten. Zat al op receptsites te kijken voor iets. Dat ik niet zoveel honger heb werkt ook niet echt mee. Nergens zin in.

Maar dit is echt een geweldig idee. Duizend maal dank. Ga nu even sprintje trekken naar de super voor shakshuka!! :yum:

2 likes

Ik heb zo’n zelfde recept gebruikt maar dan extra met geitenkaas en peterselie. Het staat nu op dus heb nog geen oordeel!

Wel illegaal met alleen supermarkt ingrediënten maar het was wel lekker :blush:

10 likes

Yesss :smiley: Laat me weten hoe je het vindt!!

Speghetters.

1 like

Jaa ik heb het al vaker gegeten. Super lekker!

Alleen beetje jammer dat net op het moment ik mijn broodje wil afbakken mijn oven ineens half in de fik vliegt, enorm gaat roken en het brandalarm af gaat. Hij zat er maar 5 minuten in.
Alles open zetten, buurvrouw kwam langs om te kijken of het wel goed gaat hier.

Nu ben ik het maar aan het eten zonder Turks brood :disappointed_relieved: Had nog een tweede klein broodje gehad maar durf die oven nu niet meer te gebruiken.

Wat een pechdag vandaag. :rofl:

Anyways, de shakshuka zelf zag er prachtig uit:

6 likes

Lasagne

oh oei dat is pech :frowning: verder niks ergs gebeurd met jou en de oven?

sad van het broodje, maar je shakshuka zag er wel zeer goed uit :heart_eyes:

1 like