Wat eet je vanavond

oke gelukkig! en bleh niet chill nee… hopelijk morgen weg!

Ik heb nog quinoa waarvan ik niet zo goed wist wat ermee te doen, dit gaan wij volgende week eten!
Vanavond had ik zelfgemaakte tomatensoep (left over) en ovenschotel met zoete aardappel, courgette, tomaat en mozarella

1 like

Wij gaan lekker iets halen bij de friettent

2 likes

Pizza.

1 like

Schnitzel, broccoli en zoete aardappel

Pizza

1 like

Frietjessss met tzatziki :ok_hand:

1 like

Geen idee nog, vriend kookt :grin:

Tom kha ‘kai’ soep met vega kip en champignons.

1 like

Pasta gevuld met venkel, basilicum en citroen met daarbij een tomatensaus met allerlei kruiden.

3 likes

Maak je die pasta zelf of verkopen ze dat ergens? :heart_eyes:

Nee helaas ben ik zelf nog geen gevorderd pastamaakster haha. Gewoon gekocht bij marqt dus.

Des te beter, hoef ik de moeite ook niet te doen. Thanks!

1 like

Oh ja dat is die verse of niet? Mijn Appie heeft daar nooit zo veel van maar ga er aan proberen te denken als ik weer een keer naar de grote ga, thanks!

McDonald’s, en ik ben al sinds gisterenavond aan het filosoferen over wat ik ga nemen.

2 likes

zoete puntpaprika gevuld met mais, gehakt en ui met daarbij aardappeltjes

1 like

Pizza :smiling_face_with_three_hearts:

Lasagne met bladen van courgette is echt top, en in bijna alle rijstgerechten kun je de rijst wel vervangen voor bloemkoolrijst. Gisteren nog albondigas gegeten met bloemkoolrijst.

Zit volgens recept wel paneermeel in, maar als je een klein eitje gebruikt wordt het ook niet zo plakkerig. Overigens voeg ik nog een beetje komijn en chilipoeder toe bij dit recept. Zowel in de ballen als in de saus.

1 like

Salade met kipshoarma

WoW dit ziet er lekker uit!

Ik eet vanavond friet!

1 like