Wat eet je vanavond

die kippenpoten klinken goddelijk!! hoe maak je die?

Ik heb dit recept gebruikt! Ik heb wel lekkerdere recepten gehad (doe het volgende x met kipdijfilet i.p.v. drumsticks want hou toch niet zo van kluiven haha) maar de saus is lekker sticky en supersnel en weinig afwas. Sowieso vind ik haar blog top.

2 likes

Gisteren al gegeten, maar vandaag ook weer. Maar dan met vega-kip en doe er altijd iets meer kerrie en nootmuskaat doorheen.

Mijn vriend en ik gaan een ordinair hotdogfestijn houden (al jaren niet meer gegeten) en ik kijk er nu al naar uit.

2 likes

Broccoli, pastinaakcreme en kipschnitzel

Vanavond kook ik Shakshuka met kipgehakt, paprika en tomaat. Ik gebruik mijn eigen recept maar het lijkt hier op: Shakshuka

Nu al zin in! :relaxed:

1 like

Bloemkoolpizza party met m’n vriend
Met tomatensaus, kipdijfiletreepjes shoarma, ijsbergsla en knoflooksaus :heart:

1 like

Een of andere Sonja Bakker ovenschotel met kip, rode pesto, gegrilde rode paprika uit pot en pasta. Mijn moeder staat hem nu in elkaar te flansen, ben heel benieuwd want mijn vader was lyrisch.

Curry van spinazie en garnalen. Deze.

1 like

Patatje vegan stoofvlees

1 like

Diepvriespizza

Butter chicken met rijst

1 like

Zwarte pens, aardappels in de schil met tuinkruiden en geroosterde spruitjes.

Vegan broodje shoarma met pittige mayo/soja yoghurt saus

een lekkere diepvriespizza. Nu al echt zin in, lekker comfort voedsel op de vrijdag.

Zelfgemaakte snert! Met een afbakbroodje.

Nee, volgens mij is ‘pens’ een typisch Belgische term! Het lijkt heel erg op bloedworst alleszins (nuja, niet dat dat qua beschrijving wél lekker klinkt, maar ik vind het wel lekker haha). Geen flauw idee of dit in Nederland ook veel gegeten wordt eigenlijk.

Achhh wat hondenvoer bij de aardappels, lekker toch!

2 likes

Zuurkoolschotel :heart_eyes: :heart_eyes:

Vanavond zin iets simpels: chicken pie! Zo lekker.

1 like