Wat eet je vanavond

Ik had sambal goreng kool, nasi goreng en hete eieren :blush:

1 like

Hee ik ook! Had er naanbrood bij gemaakt. Vond het wel lekker maar niet super bijzonder ofzo.

1 like

Mexicaaaaaans, cocktails waren ook heerlijk. Ook nog een cheesecake met huisgemaakte karamel, maar wil het niet volspammen met foto’s haha.

15 likes

Idem! Wel goed als een gemakkelijk, goedkoop en snel maaltijdje, maar zo bijzonder vond ik het niet.

1 like

Ovenpasta met flespompoen met lekker veel kaas :heart_eyes:

2 likes

Ik zag dat ze bij de snackbar sinds kort vegan vlammetjes hebben dus ik ga vanavond patat en vlammetjes eten :heart_eyes:.

1 like

Oe, hopelijk ook snel hier, wil die ook proberen.

1 like

Zoete aardappel frietjes, geroosterde bloemkool en vega sate schnitzel

Ik vond ze erg lekker. Goed gekruid en pittig genoeg en qua structuur iets fijner dan de ‘echte’ vlammetjes. Maar een aanrader wel!

1 like

recept graag!

Groentekroket en friet speciaal :heart_eyes:

3 likes

Ik ben onderweg naar Monsieur Vuong :heart:

2 likes

Aardappelpartjes met schil uit de oven, gekruid met rozemarijn, zout, peper en knoflook, gewokte prei met klein beetje ketjap, hakblokken en gebakken kabeljauwfilet! :grin:

1 like

Ga kipburger bestellen met patat en daarbij maak ik een simpele salade, voor het gezonde idee en de vitamientjes haha :ok_hand:

Hakblokken? :thinking:

1 like

Niet de beste foto, wel een van de beste pizza’s. Met knoflooksaus en nog wat frietjes on the side. Best of both worlds.

13 likes

Ham blokjes dus :joy:

1 like

Rijst, gegrilde bloemkool, boontjes en kikkererwten met een hele pittige pindasaus. En misschien kook ik er nog een ei bij.

3 likes

Ik had vega bami, simpel maar lekker

Ik wil slapen en nu lees ik hier en heb ik zo trek :scream:

Ik had vanavond een Thaise soep gemaakt met een Albert Heijn recept maar t viel een beetje tegen helaas. Was wel oke maar miste echt iets maar weet niet wat!!