Wat had je veel eerder moeten doen?

Helaas haha! Ik had je graag geholpen. Ik hoop dat je snel terecht kan.

Dit zou ik al niet “durven” doen voor alle verjaardagen van vrienden/vriendinnen die ik dan zou vergeten :crazy_face::crazy_face:

1 like

Hahaha ja, dat is het enige nadeel idd!
Ik ben ook lekker ouderwets een verjaardagskalender begonnen hierdoor

1 like

Ik heb een birthday calendar app op mn telefoon gezet, die importeert alle verjaardagen vanaf facebook + je kan ze er handmatig inzetten, en dan krijg je ook die melding als er iemand jarig is. Dan kun je na het importeren facebook gewoon verwijderen :grin:

5 likes

Wow dat is slim! Dan valt die reden iig weg om fb te behouden.

1 like

WHAT?! Dat had ik moeten doen :smiley:

Af en toe wat extra aandacht (en dan geen kleren/spullen) aan m’n uiterlijk besteden, maar laten doen: wenkbrauwen, massage, kapper, pedicure. Doet me goed :slight_smile:

15 likes
  • Mijn oksels laten laseren. Nooit meer onvoorzien leg-day moeten doen omdat ik mijn armen niet omhoog durf te doen wegens welig tierende okselflora
  • Nagels en wenkbrauwen laten doen door professionals. Ik heb er zelf het geduld en de skills niet voor en voel me nu altijd veel verzorgder
  • nieuwe vriendinnen zoeken
  • Podcasts luisteren
  • Haar niet meer zelf kleuren maar door de kapper laten doen
  • 's ochtends sporten (dit is een heel recente ontdekking - aka sinds afgelopen maandag - dus nog afwachten of ik dit volhoud)
  • Een sport zoeken die ik leuk vind ipv steeds maar weer pogingen te ondernemen om te gaan hardlopen
  • Alles meteen opruimen ipv om de zoveel tijd een heel weekend kwijt te zijn aan een opruimmarathon
10 likes

Boodschappen. Had vanmorgen geen ontbijt.

14 likes

Mijn relatie verbreken. Het is nu 2.5 maand klaar, na 1,5 jaar in alleen maar ellende gezeten te hebben. Krijg het er alleen al benauwd van om aan die gozer te denken op dit moment. Wat ben ik blij dat dat klaar is.

23 likes

Een menstruatiecup gebruiken

5 likes

Een dekbedovertrek aanschaffen die je onderaan kan vastmaken met knopen i.p.v. een zogeheten flessenhals. Ik beweeg nogal veel met m’n benen en werd altijd zo agressief van binnen dat die deken eruit viel en niet meer goed in de punten zat. :triumph:

5 likes
  • Beginnen met hardlopen
  • Goede therapie tegen depressie volgen
  • Mezelf pleasen i.p.v. anderen (maar hier werk ik nog aan, blijft lastig)
3 likes
  • In therapie gaan
  • Vaker opruimen
2 likes

Wat voor opleiding ben je gaan doen? Ik vind het vakgebied nog steeds superinteressant en twijfel er soms ook over

Uitrusten, meer aan m’n gezondheid denken en eerst bedenken wat ik zelf voel en wil voordat ik ergens in mee ga.

2 likes
  • minder make-up gebruiken
  • mijn haar niet meer plat stijlen
  • voor mezelf kiezen
2 likes

-Op mezelf wonen
-Vaker nee zeggen
-Meer zelfvertrouwen hebben (deze gaat de ene dag beter dan de andere uiteraard)
-Open staan voor liefde

1 like
  • hier weer mee gaan posten, was van 2006 tot 2012 of zo redelijk actief en ben wel altijd mee blijven lezen, maar heb om de één of andere reden opeens zin om weer mee te gaan posten (zoals meer mensen zo te zien haha)
  • mezelf losmaken van de de overtuigingen van mijn ouders en meer voor mezelf durven denken
  • tegen anderen in durven gaan als ik het ergens niet mee eens ben
  • studie kiezen die ik nu doe (al heb ik door verkeerde keuzes vrienden gemaakt en lessen geleerd, maar het had me wel veel tijd en geld bespaard)
  • Tinder aanmaken haha, heeft me liefde opgeleverd
  • meer openstaan voor nieuwe mensen ontmoeten en sneller ja zeggen op uitnodigingen
  • aan de andere kant ook nee durven zeggen als ik ergens geen zin in heb
4 likes

Is daar een gratis versie van? :see_no_evil: