Wat heb je gestudeerd?

Zoölogie

12 likes

Pabo (P gehaald maar na dat eerste haar gestopt)
Cultureel Erfgoed
Nu een master Kunstgeschiedenis.

4 likes

Media en cultuur en een vertaalmaster

3 likes

Applied Science (ben ik nu nog mee bezig haha)

1 like

Ben nu bezig met een master bedrijfscommunciatie!

3 likes

In Maastricht! En jij?

1 like

Masters Marketing en Veranderingsmanagement

3 likes

eens, ik weet ook niet of ik deze studie zou doen als ik opnieuw zou mogen kiezen. Uiteindelijk wel in deze sector werkzaam al zijn veel van mijn mede studiegenoten iets heel anders gaan doen!

2 likes

Ik ben tijdens criminologie er ook achter gekomen dat rechten meer mijn ding was (uiteindelijk ook master criminologie gedaan). Ik werk nu bij het o m en start binnekort met de interne opleiding om zit tingen te mogen doen (lekker cryptisch, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel)

7 likes

Mijn lijstje:

  • 1 jaar taal- en letterkunde Nederlands - Engels
  • 4 jaar biomedische wetenschappen
  • Geneeskunde
8 likes

BA European Studies
MSc Bestuurskunde

2 likes

Geneeskunde

3 likes

In Amsterdam!

1 like

Bedrijfskunde (BA) en daarna Accounting en Financial Management! Allebei in Rotterdam!

1 like

2 jaar HBO journalistiek - moest ik mee stoppen want 0,4 punt te weinig voor mn P
1 jaar HBO integrale veiligheid - gestopt want stom
1,5 jaar MBO3 Financieel Administratief Medewerker
1 jaar Praktijk Diploma Boekhouden

2 likes

@anon98052296 je liked mn post vast vanwege de journalistiek. Ik zat op dezelfde school waar jij nu naartoe gaat. Vond het echt een leuke school, echt de tijd van mn leven gehad.

1 like

Ja en wat heb je veel gedaan zeg! Wat doe je nu?

Waar doe je biomedisch?

1 like

Ik werk nu op een financiële administratie. Qua journalistiek doe ik helemaal niks meer. Lees niet eens meer de krant haha.

1 like

MIC (Media, Informatie & Communicatie). Volgens mij heet het vanaf nu Creative Business - om het NOG breder te maken ofzo.

2 likes