Wat heb je gestudeerd?

Ook de pabo en montessori-opleiding.

3 likes

haha stom he IVK

Ook pabo :wink:

2 likes

Amfi - Fashion&Branding. Maar in jaar ‘5’ gestopt vanwege persoonlijke omstandigheden.

2 likes

Eerst International Media & Entretainment Management
Daarna master Film en Televisiewetenschap. Doe er helemaal niks meer mee nu :ok_hand:t2:

1 like

Amfi - Visual marketing 1 jaar
Kunstacademie Graphic design - afgemaakt
Post HBO - Beroepskunstenaar in de klas

3 likes

Ohh leuk, graphic design! Heb altijd nog een beetje spijt dat ik dat niet ben gaan studeren…

1 like

master interieurarchitectuur

3 likes

HRM (Human Resource Management)

2 likes

Ik heb soms spijt dat ik het wel ben gaan doen. Niet omdat het niet leuk is maar omdat ik nu echt een armoedzaaier ben haha.

1 like

Bachelor Literatuurwetenschap en master Filosofie.

3 likes

Criminologie (bachelor en 2 masters)

3 likes

MBO4 Mediavormgeving
Nu bachelor + master Grafische Vormgeving

2 likes

Sommige onderwerpen vond ik nog wel interessant, maar die domme opdrachten die je moest doen. Man man man. Om chagrijnig van te worden.

MBO niveau 4 en hbo Media, Informatie & Communicatie

2 likes

haha ja echt zonde van een ieders tijd

Psychologie, richting neuropsychologie.
Begin van het jaar de GZ-opleiding afgerond dus hoop nu voorlopig even klaar te zijn (hoewel ik wel weer een leuke postmaster/cursus oo het oog heb :thinking:)

6 likes

Volgens mij bestaat het niet meer (of in een andere vorm) maar hbo MIC (Media, Informatie en Communicatie) en dan de richting Reclame en Marketingcommunicatie. Mega nutteloze opleiding haha, wel gezellig, maar echt niks geleerd wat ik niet puur met zelfstudie had kunnen leren.

4 likes

Wat een interessante studies allemaal, heel verscheiden ook!

Ik wil graag nog ergens iets studeren in de richting van gender studies, conflict studies of iets dergelijks (in ieder geval de thema’s waar ik me op reis graag in verdiep, geschiedenis, politieke verhoudingen e.d.), maar het zijn vooral masters die me interessant lijken en de bachelors ernaartoe iets minder, denk ik. Tof om te zien welke studies er bestaan buiten mijn “vakgebied”.

2 likes

Pabo
Vakleerkracht LO
ICT
En wil nu versneld wiskunde VO gaan doen maar weet totaal niet hoe ik dat moet aanpakken.

3 likes