Wat heb je gestudeerd?

Waar doe je nu Kunstgeschiedenis? En een master of bachelor? Ik doe de master in Utrecht :slight_smile:

Leuk! Welke richting/tijdvak? Ik de bachelor in Amsterdam

1 like

1 jaar social work (richting MWD), P gehaald
Lerarenopleiding Nederlands tweedegraads, afgemaakt
Lerarenopleiding Frans tweedegraads, P gehaald (dat was mijn minor)

2 likes

Ook leuk! Moderne/hedendaagse kunst. En jij?

2 likes

Ik heb ook MWD gedaan! Maar noem het eigenlijk altijd social work.

2 likes

Dit lijkt me zo leuk! Kon je makkelijk werk vinden? En ben je tevreden?

pedagogiek!

2 likes

Scheikunde!

4 likes

Hetzelfde haha!

1 like

Docentenopleiding maatschappijleer (p behaald)
Culturele antropologie (bachelor behaald)
Dit jaar loop ik enkele stages en start volgend jaar met een nog onbekende master

1 like

@lijnewiets Al een tijdje terug, in 2012. Jij?

@Skadi Leuk! Waar ga je dat doen?

1 like

Nou, aangezien m’n anonimiteit steeds minder wordt kan dit er ook nog wel bij.

Gehaald:
Mbo niveau 4 - onderwijsassistent
Hbo - lerarenopleiding Engels
Pre-master literary studies

Ga ik mee beginnen:
MA literary studies
Eerstegraads lerarenopleiding Engels

10 likes

2016!

1 like

Ik heb net mijn MA gehaald en ben daarna verhuisd dus ben nog op zoek naar werk. Ben blij dat ik mijn hart heb gevolgd en heb gestudeerd wat ik wilde studeren en ben erachter gekomen dat ik graag het onderwijs in wil. Dus zal in de toekomst daar misschien nog een opleiding in willen volgen.

2 likes

Amsterdam! Heb jij ook iets soortgelijks gedaan?

Ja, premaster en master Kunst- en Cultuurwetenschappen, alleen dan in Rotterdam!

2 likes

Ik heb altijd zo veel respect voor mensen die vanaf het MBO doorstuderen tot aan de universiteit. Een jongen van mijn studie heeft dat ook gedaan. Ik zou echt willen dat ik half zo veel discipline en doorzettingsvermogen had.

11 likes

Het komt vooral goed van pas bij discussies over mbo, hbo en universiteit. Bitch, wat ga jij mij vertellen? Ik heb het alledrie gedaan.

23 likes

Ik ook! School is voor altijd een beetje met twee vingers in mijn neus geweest (ik koos ook nooit dingen die moeilijk voor me waren, want gemakzuchtig) en ik heb echt heel veel bewondering voor mensen die zulke discipline hebben. Voor mij is zelfdiscipline een eeuwige struggle tegen mezelf.

9 likes

Leuk! Voor welke master ga je dan door?