Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Je krijgt gewoon te horen die en die dag prikken bij gemeentehuis. Doe een warme jas aan en meld je om 9 uur. Weet niet wat er gebeurt als je zegt nee dan kan ik niet of je hebt iets aan je rug ofzo waardoor je niet lang kan staan

Ja echt, snap dat niet. Zoveel mensen die er tussen zitten. Ik heb nu 28 maar ze lopen ook uit dus m’n Leigh is net te groot eigenlijk :weary:

Als je te vaak niet komt en er je laat bijv niks weten, zal de reclassering terugkoppelen aan het openbaar ministerie dat je je taakstraf niet naar behoren hebt uitgevoerd, en dan zal het openbaar ministerie in veel gevallen de taakstraf omzetten naar vervangende hechtenis

1 like

Wat er in mijn eyeliner potje zit dat geluid maakt als ik het schud.

Als mijn eyeliner op is ga ik op onderzoek uit. I’ll keep you posted.

6 likes

EyelinerExplorer

14 likes

Hahahahahahaha

1 like

Tegen het eind van de week zijn de worstenbroodjes op.

42 likes

Waarom sommige mensen hun boterhammen doormidden snijden? Mijn oma sneed er zelfs kleine vierkanten van en at deze op met een vork. Why??

Gewoon dubbel vouwen. En dat in kleine stukjes snijden doen bijna alle bejaarden. Wij moesten ook altijd het brood van m’n oma in tig stukjes snijden.

1 like

Idd dubbel vouwen of helemaal niet vouwen of snijden en gewoon “plat” laten

Ik doe dat ook! Met hagelslag zelfs in nog kleinere stukjes, vind ik ook lekkerder

3 likes

Waarom worden er op bijna alle onderbroeken en beha’s dit soort strikjes gestikt?
image
Vrijwel niets wordt daar beter van maar je ziet het zo vaak, ook op dure merken. Waarom???

38 likes

:joy::joy:

24 likes

Teet :crazy_face:

Waarom die Sensodyne reclames altijd scheef gefilmd worden. Echt achterlijk? Totaal geen toegevoegde waarde.

Kunstzinnige framing

22 likes

Hebben ze geleerd van Mascha, volgende stap zijn schokkerige beelden

16 likes

en misplaatste muziekjes

3 likes

Rauwe beelden

3 likes

Ik moest net plassen best nodig. Ga ik vervolgens douchen, heb niks gedronken tussendoor. Vervolgens denk ik toch nog even plassen voor ik ga slapen en dan kan ik gewoon weer een half glas vol plassen (even ter illustratie hoeveel HAHA, ik heb niet echt in een glas geplast). Er zaten hoogstens 10min tussen. Hoe dan?!

4 likes