Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Natuurlijk kon deze niet ontbreken voor deze nieuwsgierige forummer!

Of bestaat deze al?

3 likes

Ok dit heb ik me niet ‘altijd al afgevraagd’ maar toch al zeker drie dagen ofzo

Hello Fresh, is dat een ‘grappige’ vertaling van dagvers? Omdat ze dagverse producten enzo gebruiken? Of ben ik dom

21 likes

en nog iets he. ik was laatst op de boerderij (lol, heel random dit) en toen zag ik van die veulentjes rondhuppelen. toen bedacht ik me;

hoe kan het dat babydieren veel sneller zelfstandig ‘kunnen’, zoals veulens en kuikentjes en kittens enzovoorts, maar mensenbaby’s daar veel en veel langer over doen?

7 likes

In het boek homo sapiens wordt dat een beetje uitgelegd. Van wat ik onthouden heb heeft er mee te maken dat de mens van 4 voeter naar 2 voeter is gegaan. Voor vrouwen heeft dit dus ook invloed gekregen op de stand van de baarmoeder, heupen etc
 Er is minder ruimte gekomen dus wij kunnen geen grotere babies meer baren waardoor ze dus kleiner en hulpelozer op de wereld komen.

14 likes

Hoe weten spoorbomen dat een trein voorbij is en ze dus weer omhoog kunnen?

Ik zat eerst op het WTF forum en vandaag toch maar hier gaan kijken (had al wel een account aangemaakt) en jeetje, dit forum vind ik toch wel prettiger en veel oude bekenden! Dus denk dat ik hier blijf.

Misschien is dit al gevraagd en vond het niet terug in het FAQ-topic, hoe ga ik makkelijk naar mijn laatst gelezen bericht in een topic, dus dat hij onthoudt waar ik geweest ben met lezen?

2 likes

Ik lees nu geregeld op het forum dat iemand niets te doen heeft en dan gaat forummen. En ik ben ook schuldig :grin:
Wat deed men voor computers als het rustig was op kantoor? Elastiekjes schieten? Papieren heen en weer schuiven? Sowieso kan ik me geen voorstelling maken van kantoorwerk zonder computers.

6 likes

Volgens mij automatisch!

1 like

Oja ik zie het, volgens mij klopt dat ja, dank je!

1 like

Volgens mij is dat omdat mensenbaby’s nog niet ‘af’ zijn als ze geboren worden, maar dat als ze nog langer zouden blijven zitten ze er niet meer doorheen passen. Dus dan maar op hoop van zegen uit de baarmoeder!

Edit: shit, er was al antwoord haha

1 like

Maar wanneer zijn we dan wel “af” vraag ik me dan weer af. Want bijvoorbeeld je neus en oren blijven altijd groeien dus die zijn nooit “af”. Maar zo kun je door blijven gaan natuurlijk.

1 like

Denk als ze al kunnen lopen zelf?

1 like

Ik zit My 600 pound life te kijken en ik vraag me het volgende af: als je zo dik bent, dan heb je toch Heel Veel eten nodig om dan nog dikker te worden? Als iemand die 300kg weegt de trap af loopt, dat is al een exercise toch? Dus dan val je als je 2 hamburgers eet elke dag alsnog af toch?

3 likes

Maar ze hebben ook veel meer eten nodig om “vol” te raken. Denk ik.

Volgens mij kost het dan haast moeite om zo dik te blijven haha

1 like

Ik had 2 jaar geleden ofzo op het forum een keer gelezen dat meer mensen last hebben van een heel naar gevoel als je enkels tegen elkaar aankomen. Zeg maar die botten aan de binnenkant van je enkels. Als ik er alleen al over nadenk krijg ik rillingen. Hoezo is dit?! Ik kan ook niks vinden op google

4 likes

Aah help nu moet ik er ook aan denken

2 likes

Haha sorry!

met elkaar praten? :eek:
Of als ik me moet baseren op Mad Men: roddelen en drinken
Misschien was er ook minder vrije tijd omdat alles veel meer moeite en tijd kost zonder computer

Dat niet af zijn gaat volgens mij vooral over de hersenen.

1 like