Vlaams-Brabander hier en ik zeg ook pikkel
Op ‘tap’ zetten in Belgisch Limburg!
Ik zei vroeger altijd ‘steunder’, maar volgens mij is dat ook gewoon dialect inderdaad
Zusje en vriend zeggen dat het stelt is!
Jaaa zo noem ik het nu ook nog steeds
Stelt of standaard
Of er mensen zijn die veel forummen op hun werk/op kantoor. Tijdens m’n HBO ging het heel makkelijk om te forummen, want tja. Als je niet oplette / werkte was dat je eigen probleem en jouw verantwoordelijkheid, maar als je nu niet werkt wanneer je zou moeten werken is natuurlijk wel wat anders. Ik heb ‘geluk’ dat ik m’n persoonlijke computer voor even gebruik op m’n werk en dat ze daar dus ook niet op kunnen meekijken, pas als er echt iemand achter me staat. Maar ik denk dat ik niet zo snel zou forummen op de werkcomputer. Ik ben benieuwd hoe anderen dat dan doen. Op jullie telefoon? Gewoon stiekem? Vertel het me.
Internet is geblokkeerd op mijn werkcomputer . Maar ik forum wel eens stiekem op m’n gsm. Nooit heel lang, gewoon eens kijken naar de laatste meldingen of bepaalde topics die ik volg.
Ik forum altijd vanaf mijn telefoon, ook thuis.
Ik forum gewoon op mijn werk computer. Niemand kan 8 uur per dag productief zijn. Er zijn zoveel mensen die even iets voor prive doen. Ik maak me er ook niet druk om.
Ja, heel veel op werk eens met de reactie hierboven, soms heb je even niks te doen en kan je even lekker forummen.
Ik vraag me altijd af: als mensen een nieuwe laptop kopen, kopen jullie daar dan ook zo’n teringduur office pakket bij?
En een abonnement op een anti-virus ding?
Downloaden? Kan dat nog? Ik kan amper meer boeken en/of films vinden online
Super lief, dank je wel
Ik forum ook op mijn telefoon. Niet heel veel, maar ik kijk wel een paar keer per dag in een aantal topics.
Ik had dat ook, maar inmiddels ben ik afgestudeerd en is mijn school e-mailadres opgeheven. Daarmee wordt Office ook gelijk onbruikbaar! Echt balen
Oh dat is echt superkut… ik heb mn vorige pakket door een fout van de cassiere voor 30 euro ipv 130 euro gekocht en nu zit t bij mn schoolgeld in maar pff als ik ooit oud ben en werk moet ik het zelf gaan kopen
open/libreoffice doet quasi hetzelfde als office programmas, voor antivirus gewoon de gratis versie van Comodo
Ja ik wilde het dus ook kopen, maar die prijzen zijn echt absurd. Gelukkig is mijn vriend weer aan het studeren en heb ik het nu via hem haha.
Ik heb een lidmaatschap op office, 7 euro per maand volgens mij.