Denk dat omdat alles geschreven is je misschien anders gaat denken over iemand die je alleen op internet ziet dan als je diegene in het echt kent . ( je denkt wat een lange zin en dat zonder adem te halen)
Denk dat er ook bij meetelt dat je op het forum geen toon hoort (en ĂŒberhaupt lichaamstaal en zo) en dingen daardoor mogelijk ook anders opgevat worden. Terwijl iemand het misschien niet anders bedoeld had dan wanneer het gezegd zou zijn, maar dat kan je er niet aan lezen.
Ik ga morgen lekker ver lopen met mân hond in de vrieskou. Zonnetje erbij en thermosbeker mee. Heb er echt zin in.
Al de halve avond vraag ik me dit af: hoe heet het als je een shirt hebt die boven bijvoorbeeld blauw is en onder roze en dat die kleuren overlopen??
OMBRE dankjewel. Ik kan weer slapen.
word echt een beetje boos als de staat niet die popprijs wint zo
Dit vind ik mooi, want degenen die wel proberen er tegenin te gaan al dan niet op de manier hoe de meerderheid het zou aanpakken wordt grandioos afgeslacht. Misschien moet ik inderdaad vaker denken: not worth the fight
Wow ouwhoer wie vind dat nou in godsnaam
How net perongeluk in allemaal dmâs gestuurd op insta 
Hahaha wat heb je gestuurd? Ben je bezopen? 
Hee, ik wil nog steeds met jou meetten! Over twee weken ben ik weer in maastricht btw
Hahaha ik had dit net nog: waarom plaatst iedereen fotoâs van hun nagels en handen joh??? Zat ik in het âshow je nagelsâ topic 
Note to self: denk met je verstand ipv met je kut.
Ik heb nu al mijn stappendoel voor zondag gehaald
Ik ben een beetje dronken en mijn vriend eet nu knakworsten
Ik ben gewoon klaarwakker en mijn keel voelt aan als schuurpapier 

Loopt ze ook als een Shelby?
Haha nee wel aangeschoten was ik maar ik had mijn telefoon in mijn hand tijdens het lopen maar niet vergrendeld. Toen heb ik allemaal storyâs doorgestuurd 
hahaha dit is zo herkenbaar!
Aaah die handjes
en die krulletjes