Wat je even kwijt wil #15

Denk dat omdat alles geschreven is je misschien anders gaat denken over iemand die je alleen op internet ziet dan als je diegene in het echt kent . ( je denkt wat een lange zin en dat zonder adem te halen)

3 likes

Denk dat er ook bij meetelt dat je op het forum geen toon hoort (en ĂŒberhaupt lichaamstaal en zo) en dingen daardoor mogelijk ook anders opgevat worden. Terwijl iemand het misschien niet anders bedoeld had dan wanneer het gezegd zou zijn, maar dat kan je er niet aan lezen.

5 likes

Ik ga morgen lekker ver lopen met m’n hond in de vrieskou. Zonnetje erbij en thermosbeker mee. Heb er echt zin in.

16 likes

Al de halve avond vraag ik me dit af: hoe heet het als je een shirt hebt die boven bijvoorbeeld blauw is en onder roze en dat die kleuren overlopen??

OMBRE dankjewel. Ik kan weer slapen.

6 likes

word echt een beetje boos als de staat niet die popprijs wint zo

1 like

Dit vind ik mooi, want degenen die wel proberen er tegenin te gaan al dan niet op de manier hoe de meerderheid het zou aanpakken wordt grandioos afgeslacht. Misschien moet ik inderdaad vaker denken: not worth the fight

2 likes

Wow ouwhoer wie vind dat nou in godsnaam

How net perongeluk in allemaal dm’s gestuurd op insta :weary:

Hahaha wat heb je gestuurd? Ben je bezopen? :joy:

Hee, ik wil nog steeds met jou meetten! Over twee weken ben ik weer in maastricht btw

1 like

Hahaha ik had dit net nog: waarom plaatst iedereen foto’s van hun nagels en handen joh??? Zat ik in het ‘show je nagels’ topic :thumbsup:

9 likes

Note to self: denk met je verstand ipv met je kut.

19 likes

Ik heb nu al mijn stappendoel voor zondag gehaald

8 likes

Ik ben een beetje dronken en mijn vriend eet nu knakworsten

5 likes

Ik ben gewoon klaarwakker en mijn keel voelt aan als schuurpapier :roll_eyes::expressionless:

Loopt ze ook als een Shelby?

1 like

Haha nee wel aangeschoten was ik maar ik had mijn telefoon in mijn hand tijdens het lopen maar niet vergrendeld. Toen heb ik allemaal story’s doorgestuurd :roll_eyes:

1 like

hahaha dit is zo herkenbaar!

1 like

Aaah die handjes :heart_eyes: en die krulletjes :heart_eyes:

2 likes