Wat je even kwijt wil #15

En door

70.000 posts and counting

6 likes

Tweede!!!

2 likes

DERDEEE

2 likes

Zo er stond ingesteld dat ik een melding voor elke nieuwe reactie in dit topic zou krijgen. Dat heb ik maar even uitgezet.

12 likes

Ik wou dat er een site was met allemaal alternatieve lyrics voor catchy nummers die problematische teksten hebben… Zoveel muziek waar ik gewoon niet comfortabel mee kan zingen :sob:

5 likes

Zevende :dancer::dancer:

1 like

Ik kijk al langer dan een week Marie Kondo op Netflix en je zou verwachten dat je het dan niet kan laten om op te ruimen en je wordt aangestoken met het virus.
Hier niet hoor. Ik zit echt al de hele week met allemaal teringzooi om mij heen. Het werkt nog niet echt :’)

24 likes

@Tom_Riddle je was zo ongeveer laatste bericht in vorige topic haha dus kan daar niet meer op reageren, maar Ik zou oprecht een setje kopen als je kaarten zou maken met dat varkentje dat je vanmiddag had gepost!

1 like

11de als @Candace me niet voor is

3 likes

Heerlijk om weer korter haar te hebben!

3 likes

@Candace bedankt voor je lieve berichtje, zag m nog net

Omg die first en tweede enzo, memories naar artikelen op de website van Tina waar mensen dat onder schreven :’)

@Tom_Riddle Ik ben benieuwd naar je kunsten nu, waar kan ik die aanschouwen? :smiley:

ooooh ik wil nu ook zo’n mooi roodborstje!! :heart_eyes:
heb je al een wachtlijst? :wink:

Ik ben gefascineerd en geobsedeerd door de nieuwe Twerk video van City Girls en Cardi B!

Wat zei je? ‘Nee helaas meneer, u moet de rest van uw leven hier verblijven, eenmaal de Ikea in is nooit meer eruit!’

13 likes

Ik ben nu met zwangerschapsverlof maar deed nog wel een cursus voor werk. Maandag moeten we een compilatie laten zien van onze eigen ontwikkeling dmv beeldmateriaal wat we zelf hebben gefilmd. Dan krijg je ook een certificaat.

Ik ben al de hele week bezig met het zoeken naar het juiste beeldmateriaal en vandaag begon het klooien met imovie.
Op een gegeven moment dacht ik dat ik lekker bezig was door het filmpje te openen, in te knippen en dan te exporteren naar imovie.

Wil ik mijn resultaat bekijken heb ik heel veel zwarte beelden.
Ik heb dus een aantal keer op zo’n manier geknipt dat ik mijn originele filmbeelden heb verwijderd. Echt zo dom. Ik heb ook geen backup van de beelden.

Ik ben helemaal van mijn a propos zo dom als dit is.
Ik weet ook echt niet wat ik moet doen nu. Van mijn zes gesprekken heb ik er nog maar drie over.
De rest heb ik blijkbaar weggeflikkerd. En alleen nog maar korte fragmentjes van.

De pizzabezorger zit al 3 jaar met m’n pizza op de fiets. Gvd heb honger

1 like

Als excuus?

Grapje, ik heb nog maar twee gesprekken over. Ik wil aan de ene kant huilen en aan de andere kant denk ik: WHATS THE FREAKING POINT