Ah thanks!! Ik heb de roze zojuist besteld
Dank voor de tip, ik aas al een tijdje op een goede regenjas!
Woo thanks! Heb de roze gelijk besteld.
Groot! Ik heb een S gekocht (normaal s/m) en die valt best wel wijd en groot. Vind ik opzich niet heel erg omdat ik er wel echt een trui onder wilde ivm dat het niet super warm is.
Groot kan ik me herinneren
Welke heb jij genomen meit
Waarop moet je ook alweer zoeken als je zo’n schietapparaat voor je oorlellen wil van alieexpress? Echt ik kan het nergens meer vinden maar weetniet meer waar ik voorheen op zocht.
Ik bedoelde dus SCHIET geen SCHEER hahaha
Geen Omg maar je oorlellen scheren? Heb ik nog nooit van gehoord?
Oke mooi ik heb precies dezelfde en ook dezelfde maat
Misschien bedoeld ze haar bakkenbaarden
Twinning is winning
Ik heb de jas ook gekocht
Cornald Maas: ‘Nederlandse inzending Songfestival heel erg goed en behoorlijk onverwacht’ https://www.nu.nl/songfestival/5694437/cornald-maas-nederlandse-inzending-songfestival-heel-erg-goed-en-behoorlijk-onverwacht.html (via @NUnl)
Ik ben zoooo benieuwd!
Als het iemand van hen is dan zou dat denk ik niet “behoorlijk onverwacht” genoemd worden want schreeuwende overdreven vrouwen zijn wel heel standaard voor het songfestival haha. Ik vind het ook allemaal best prima als zij het niet zijn. Vooral maan
Ja ik wil wat nieuws uitproberen!
Ugh twee vriendinnen + de beste vriendin van een van hen waren gisteren ergens heen en dat zag ik net op instagram. En ik voel me buitengesloten dat ik niet meegevraagd ben
Rapper Sjors?
Huh ik snap zo weinig van je posts. Je oorlellen scheren? Ik dacht dat je een foutje maakte en dat apparaat bedoelde waarmee je gaatjes kanschieten in je oorlellen. Is de haargroei op je oorlellen zo storend dan? Ik heb nog niemand in het echt gezien die harige oorlellen had.