Wat je even kwijt wil #15

Ik was om vier uur thuis van werk. Ik had drie drankjes op. Waarom lig ik nog steeds in bed.

Oh ik had jouw post nog niet gelezen, maar na de opmerking van @Zemraluani, waarvan ik dacht dat die sarcastisch was bedoelt zag ik pas mijn autocorrect. Ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen wel wist dat het een foutje was. Haha ik moest er hardop om lachen.

2 likes

En @LizzyBennet ja dat was Linus. Was geloof ik in het secret santa topic. Er stond niet bij waarom ze wilde stoppen. Ik zag haar gister nog posten en dat account over gaan naar een anoniem account en nu is geloof ik alles weg. Jammer!

Ze had toch vorige week (?) nog gezegd dat ze toch niet weg zou gaan?
Ik kan het wel waarderen dat iemand geen dramatisch afscheid neemt, maar dit voelt ook wel een beetje gek.

Ik ga mijn hele leven al 2x per jaar. Ben echt te braaf soms. En heb nooit iets. Alleen mijn verstandskiezen jaren geleden. Weet nog dat hij zei: ik zie dat je daar moeilijk bij kunt met poetsen. Eruit halen? Ik: ja joh, kan ik er ook nooit last van krijgen :+1:t4:

1 like

Waarom?

Ben hier toch veel te nieuwsgierig voor.

1 like

Waarom zeg je dat? Sowieso, waarom heb je het ook over mensen die jou niet mogen? Ik zie daar echt nergens iets van terug. Serieuze vraag.

12 likes

Is ze echt weg :astonished: Iig ging het over de sfeer vandaag de dag hier. Stond wat over in het opbiechttoptic maar weet niet of ze haar posts weg heeft laten halen.

Kan wel hoor. Bij je prive berichten een nieuwe pb maken en naam invullen.

Autodidact betekent dat je het jezelf hebt aangeleerd

Ik denk dat mensen nu juist zich afvragen waarom dat jouw schuld zou zijn. Ik wel in ieder geval.

4 likes

Ik wil even kwijt dat ik vanmiddag een heerlijke strandwandeling gemaakt heb

52 likes

Leukste is als dat soort mensen precies niks kunnen en een watermerk net zo groot als een billboard lang de snelweg op hun foto’s plakken

8 likes

Mag ik al naar bed?

7 likes

Het antwoord is altijd ja.

14 likes

Omg vandaag was dĆ© dag die ik wist dat ooit ging komen… moest haasten, nog snel plassen dus ik doe m’n broek omlaag: valt m’n telefoon in de wc! Het is al zo vaak kantje boord geweest, maar telkens net ernaast en niks van geleerd. Gelukkig had ik nog niet geplast en heb ik als een malle dat ding eruit gevist. En hooooray echt zo’n geluk gehad, alleen rechterkant van het scherm onderaan een beetje waterschade. Net een maand Sim only dus was anders een dure grap.

3 likes

Ik wil gaan Pokemonnen maar het is koud en ik ben vies en ik wil eigenlijk niet buiten, zeker niet op m’n eentje.

2 likes

Niet meer doen dus :grin:

Is er geen luie PokĆ©mon in je woonkamer ofzo? Een waarvoor je niet naar buitenhoeft :yum: of zo’n ding wat ze lokt

2 likes

Ik heb een Pokestop vlakbij de deur maar ik wil eigenlijk naar de Gyms gaan en nog wat eitjes uitbroeden :c

3 likes