Wat je even kwijt wil #15

Wat balen! Kan je dat op je werk nog herkansen of verbeteren? Sterkte met je reistijd en haal een warm kopje thee voor jezelf om je even op te vrolijken <3.

1 like

Altijd zo irritant als je verstandige keuzes maakt in de supermarkt maar vervolgens thuis zit zonder chips :weary: who can relate

26 likes

Ja kan het gelukkig wel herkansen, maar voel mij een enorme lozer en kan mij niet in de feedback vinden. Over een uur ben ik gelukkig thuis en kan ik Mn bed in.

Every single day.

3 likes

Ja waarom niet? Met vierhonderd euro kun je genoeg.

@Madrid Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
@Rozecoupeschaar, gefeliciteerd, super chill!

2 likes

Bedenk me net dat ik een halfjaar geleden een nieuwe studentenpas heb aangevraagd omdat ik hem kwijt was. Had hem alleen twee dagen daarna gevonden en zocht het niet meer hem op te halen. Nu heb ik de “nieuwe” nodig, maar ik durf eigenlijk niet meer naar de student desk te gaan om hem op te halen :joy:

2 likes

Wat zijn salarisspecificaties? Ik moet dit aanleveren voor een woning. Worden hiermee loonstroken bedoelt?

Yes!

1 like

Gewoon doen. Al is het maar voor een goed verhaal.

1 like

Ja! Loonstrookje of jaaropgave. Waarbij alle inhoudingen zichtbaar zijn.

1 like

Ik weet bijna niks meer van wat ik op de middelbare school heb geleerd, maar deze en Fergalicious kan ik nog woord voor woord meezingen

2 likes

Ik lees hier altijd veel geklaag over de H&M, maar ik heb serieus nog nooit problemen gehad? Woensdagavond laat iets besteld en kon het vandaag al ophalen. Retouren gaat ook altijd prima en vlot. Heb ik dan gewoon geluk of de rest pech? :sweat_smile:

8 likes

Ik zie dit echt voor me haha, ik ga stuk.

3 likes

1e mini scriptie is af! Ben echt dood nu maar oke

2 likes

Dat is echt mijn grootste irritatie in die serie. Niet om aan te horen.

1 like

Guyyyysss ik ben het tinder cringe topic kwijt en ik mis ‘m. Waar is die?

Die is gesloten ivm privacy!

Er is wel een topic met Ervaringen

1 like

Oh jammer. Thanks!

Ik heb het de laatste weken een beetje zwaar op m’n werk en zit daardoor niet helemaal lekker in m’n vel.
Vandaag ben ik de stad in geweest terwijl het sneeuwde maar ik heb nu wel het perfecte bijzettafeltje gekocht! Nu ben ik weer het nieuwe album van James Blake aan het luisteren (love it) in een opgeruimd en schoongemaakt huis en ik voel me weer een beetje mezelf, zo fijn is dat.

8 likes