Omg dat is wel echt heel erg! Wat heeft je vriend toen gedaan? Terug gemaild naar de makelaar?
Dat is echt teringdom
Ik wil eigenlijk naar bed maar moet even naar een feestje. Gelukkig kan ik morgen uitslapen
@Krabsalade ooh dat is wel heel slecht van de makelaar!
Ben echt benieuwd hoe ze hier op gaan reageren! Bij iemand op mijn werk is ook een keer zoiets gebeurd en dat was niet zo maar afgerond weet ik nog wel.
Hahah dat is opzich meestal ook niet het lastigst. De andere gegevens lijken mij wat gevoeliger.
Viel het huis wel in smaak ? Anders heb je wel een goede onderhandelingspositie hahha
Je kan toch gewoon een uittreksel van het kadaster kopen?
Geniet ervan!
Wie er wonen toch wel. Of wordt het verhuurd?
Veel plezier samen!!
Oh ik dacht dat je zei dat het lastig te vinden was. Nvm just trying to help.
Ik ben nog steeds zo verdrietig om vandaag, en ondanks dat mijn vriend heel lief is voel ik mij toch eenzaam.
Lekker 90 days Fiance kijken, the couples tell all!
Edit: sorry, is per ongeluk als reactie op jou gegaan. Heb niet meegekregen wat er aan de hand is, maar hoop dat je je snel beter voelt
Ik ken het gevoel wel, en je kan je dan inderdaad echt heel alleen voelen.
Eindelijk laarsjes gevonden die ik mooi vind en volgens de webshop zwart zijn, maar lees in elke review dat ze toch bruinig zijn. Zou ik dat kunnen verhelpen met zwarte schoenpoets, of komt het bruine dan telkens terug?
Ik heb een schimmel op mijn rug (wel een hele fancy schimmel!) Maar nu moet ik me twee weken lang insmeren met zalf. Dat kan ik zelf niet dus moet mijn moeder het doen. Hoe doen mensen die alleen wonen dit??
Omg Yelle zo lang niet gehoord.
*meteen opgezet uiteraard.
Noooo zo kak, maar echt iemand vragen dit voor je te doen! Het wordt namelijk anders steeds erger (ik spreek uit ervaring helaas)
Edit; duh je hebt je moeder gevraagd. Haha sorry! Ik woonde destijds alleen en ging iedere avond naar mijn ouders met mijn zalf
Kan met zwarte schoenpoets wel wat zwarter krijgen, maar dan moet je dit wel blijven herhalen. De verf uit de schoenpoets blijft namelijk niet heel goed zitten.
Omg CSS, thanks voor deze reminder!!
Haha bedankt voor je bezorgdheid! Ik zou echt niet weten wat ik moest als ik alleen zou zijn. Is ook niet echt iets wat je de buren even laat doen ofzo