Wat je even kwijt wil #16

Wat verschrikkelijk en heftig nieuws, heel veel sterkte en ook voor je familie!

Ach meis toch :frowning_face: woorden zijn niet genoeg, maar wil je ontzettend veel sterkte wensen! Mocht je behoefte hebben aan een luisterend oor mag je altijd pb’en

Heel veel sterkte en ik zou je echt een hele dikke knuffel willen geven :heart:

Hhaha als ik een film kijk en iemand op het strand warmer gekleed zie dan de rest dan weet ik dat jij dat bent.

5 likes

Ik weet niet wat er is maar ik voel me ineens helemaal down en heb zin om te janken? En ik moet gaan sporten maar ik wil niet. Ga denk ik lekker douchen zo en vroeg slapen, bleh.

3 likes

Ja lekker toch! Doen.

1 like

Ben na 2,5 week weer online en thuis uit Zwitserland (ski/snowboardles gegeven) en moet echt weer wennen. Mis de sneeuw en mijn team echt heel erg, was vandaag zelfs een beetje verdrietig. Vind het heel fijn om weer even alleen te zijn, maar na 24/7 samen te zijn met de groep en dagen van 16 uur te maken is het toch wel even omschakelen. Weet ook niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet.

1 like

:frown::heart:

Veel succes :heart: Gaat het nog goed op je vrijwilligerswerk?

1 like

Geeft toch helemaal niks! Lekker luisteren naar de rest, is ook heerlijk. Succes morgen!

1 like

@Fenayi sterkte!!

1 like

Ik zou het sowieso best irritant vinden als mijn leidinggevende voor m’n gevoel de hele tijd meekijkt wat ik doe. Ik word heel vrij gelaten en wordt 100% vertrouwd in wat ik doe, en dat is echt heel fijn. Misschien is dat het ook wel bij jou, dat je die constante ā€˜controle’ vervelend vindt? (Ben even op zoek naar een manier hoe je het nog meer kan verwoorden aan je baas)

2 likes

De afgelopen dagen ben ik rond 20 u naar bed gegaan puur omdat stage echt slopend is :’) Het is ook niet dat ik dan nog lang wakker lig, val gewoon direct in slaap en slaap ook de hele nacht gewoon vol (maar slapen is fijn dus ik ben blij!)

4 likes

Same, samen huilen? :sweat_smile:

1 like

Succes morgen :heart:

1 like

Heel veel sterkte @Fenayi, wat afschuwelijk.

@Fenayi heel veel sterkte :cry::yellow_heart:

Ik ben zo blij met m’n roze regenjas die ik heb gekocht nav een post hier. Hij doet het goed :sunglasses:

3 likes

Ik ben jarig vandaag, ik wilde het eigenlijk niet vieren maar toch was mijn vriend om 6 uur opgestaan om het huis stiekem te versieren, de baby bij zich te nemen zodat ik kon uitslapen en had hij bloemen gehaald met een superlief kaartje :smiling_face_with_three_hearts: Een lieve vriendin uit het buitenland had via mijn vriend een taart voor me geregeld en 's middags kwam mijn familie langs. Toch een hele fijne dag :relaxed:

58 likes

Gefeliciteerd!

1 like