Wat je even kwijt wil #16

@Fenayi sterkte!!

1 like

Ik zou het sowieso best irritant vinden als mijn leidinggevende voor m’n gevoel de hele tijd meekijkt wat ik doe. Ik word heel vrij gelaten en wordt 100% vertrouwd in wat ik doe, en dat is echt heel fijn. Misschien is dat het ook wel bij jou, dat je die constante ā€˜controle’ vervelend vindt? (Ben even op zoek naar een manier hoe je het nog meer kan verwoorden aan je baas)

2 likes

De afgelopen dagen ben ik rond 20 u naar bed gegaan puur omdat stage echt slopend is :’) Het is ook niet dat ik dan nog lang wakker lig, val gewoon direct in slaap en slaap ook de hele nacht gewoon vol (maar slapen is fijn dus ik ben blij!)

4 likes

Same, samen huilen? :sweat_smile:

1 like

Succes morgen :heart:

1 like

Heel veel sterkte @Fenayi, wat afschuwelijk.

@Fenayi heel veel sterkte :cry::yellow_heart:

Ik ben zo blij met m’n roze regenjas die ik heb gekocht nav een post hier. Hij doet het goed :sunglasses:

3 likes

Ik ben jarig vandaag, ik wilde het eigenlijk niet vieren maar toch was mijn vriend om 6 uur opgestaan om het huis stiekem te versieren, de baby bij zich te nemen zodat ik kon uitslapen en had hij bloemen gehaald met een superlief kaartje :smiling_face_with_three_hearts: Een lieve vriendin uit het buitenland had via mijn vriend een taart voor me geregeld en 's middags kwam mijn familie langs. Toch een hele fijne dag :relaxed:

58 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Fijne verjaardag! :cake::cake:

1 like

Oh nee @Fenayi ik weet niet wat ik moet zeggen, heel erg veel sterkte!!! Dat verdient niemand. :frowning:

Awh knuffel! :hugs:

1 like

Bedankt voor de reacties. Het is afgelopen. Ze is rustig heen gegaan en het ging gelukkig snel. De klap moet nog komen.

3 likes

Gecondoleerd :heart:

Gecondoleerd, heel veel sterkte :heart:

:two_hearts:

Gecondoleerd. Heel veel sterkte.

Gecoat, heel veel sterkte de komende tijd :heart:

Gecondoleerd en heel veel sterkte :wilted_flower: