Ik meen het! En het hele forum denkt er zo over weet ik zeker!
Heb je trouwens al nieuws over je kat?
Ik meen het! En het hele forum denkt er zo over weet ik zeker!
Heb je trouwens al nieuws over je kat?
Ik vind de situatie in Parijs met alle vandalisme bij de Gele hesjes protesten en nu weer dat anti-semitische geweldig walgelijk.
Edit: ik hoefde mijn bericht maar twee keer aan te passen om het woord semitische goed gespeld te hebben.
Als je wil, kunnen wij wel kijken of we wat gemeen hebben en gaan chatten? Als eerste stap
Nu wil ik natuurlijk weten welke broek het is
Ik heb met ze overlegd of ze wilden eten en of ik zou gaan koken? Ik heb niet zomaar eten gemaakt.
Hebben ze het nog opgegeten uiteindelijk? Ik volg dit echt alsof het een soap is nu
Sta op en ga genieten!
Yeaaah!
Ik wilde eigenlijk lang uitslapen en lekker lunchen maar ik moet NU weg omdat er iets journalistieks is gebeurd en ik kan deze kans niet laten liggen. Had ik maar een kantoorbaan gekozen
Nee wel heel leuk hoor
Omg nog maar 10 weken en dan zit ik in New York. Krijg het er spaans benauwd van.
(Mocht je het gemist hebben ik ga 1 week in mn eentje naar New York… )
Shoppen en eten hahahah. Ja en met een boot langs het statue en on top of the rock en naar central park enzo maar voornamelijk shoppen en eten.
Pff super lief, gisteren m’n beste vriendin gezien en ze wist dat ik al lang een zoutlamp wou en dat heeft ze gisteren cadeau gedaan aan mij!!! Zo lief pffff
Ik heb HEEL weinig zin in vandaag, ben al bijna een half uur op kantoor maar heb nog niks gedaan. Zo maar even koffie halen en aan de slag, bluh.
Een mooie pen of een notitieboek? Of iets leuks voor op zn bureau als ze daar hun eigen plekken hebben?
Ik verheug mij zo op mijn bed vandaag. Ik ben echt heel erg moe. Gelukkig wel rustige werkdag zonder meetings. Vind ik ook wel eens ideaal.
Hahaha nee ! Want ze kwamen heel snel weer thuis, na een uur ofzo. Maar toen had ik alles al opgeruimd. Ze hebben toen niet het eten weer gepakt. Het was ook half aangebrand omdat ik het op het vuur had laten staan voor ze, heb de helft weg moeten gooien.
Ah dat is balen zeg! Hoe lang ben je nu bezig?
Dat laatste heb ik ook ja…
Ik heb er een van ikea met twee ‘verdiepingen’ en een los bakje voor sausjes of andere kleine dingen! Die vind ik super handig. Ze hebben ze ook met losse bakjes die naast elkaar erin gaan geloof ik. Van het merk ecolunchbox heb je ook bakjes met meerdere lagen die je op elkaar kan doen.
Oja, over je eerdere roeivraag. Ik zou gewoon eens gaan kijken bij een vereniging! De boot zinkt eeeeecht niet en ze leggen goed uit hoe het moet. Het is anders dan op de ergo, maar ook veel leuker en je bent lekker buiten! Als je bij een studentenvereniging gaat kan je het beste de instroommomenten even in de gaten houden, bij een ‘normale’ vereniging kan je altijd een afspraak maken om te gaan kijken. Daar zitten vaak wat oudere mensen dus ik zou me niet druk maken of je het bijhoudt. Sowieso moet iedereen ergens beginnen en de meeste mensen vinden het wel wat lastig in het begin, dus dat is compleet normaal.
Ulg 1 collega van uitzendbureau heeft 1x niks aangevuld daar moest ik van een andere collega iets van zeggen. Nu gaat ze steeds zeureb als ik een ding niet heb aangevuld. Van jaa zij stuurde dat berichtjeee en ze doet het zelf ook nieeeet. Meid word volwassen.
En nu ik er zo over denk weet ik zeker dat ik het heb aangevuld… dus die meid verzint wat