Wat je even kwijt wil #16

Kreeg vandaag op m’n stageplek een baan aangeboden / opleidingsplek en dat vind ik zo tof! Weet niet of ik het ga aannemen maar vind het wel met de dag leuker worden (en ga van ik-wil-geen-kinderen naar ik-wil-een-baby) (ik werk dus met baabies :heart:)

13 likes

Ik heb al 364.000 berichten gelezen op dit forum. Wow.

Ik ben dus altijd super braaf gegaan maar toen ik verhuisde heb ik het opgezegd en ik mis het oprecht. Ja ik ga me NU opgeven, geen excuusjes meer

1 like

Mijn tandarts (altijd een andere) was een duitser vandaag. Sprak gewoon geen nederlands. BIST DU SCHWANGER?? Vroeg ie nog. Maar nee niet schwanger wel vrijdag een afspraak bij de kaakchirurg om mn verstandskies eruit te laten halen.

7 likes

Ik ben mijn nieuwe camera aan het testen en dacht er even een leuke selfie mee te maken. Ga de rest van de dag maar met een zak over mijn hoofd rondlopen :roll_eyes:

1 like

Gelukkig viel het mee! En dat gaatje is ook zo weer geboord straks

1 like

Ik ben ook een hele tijd stille sponsor geweest :pensive:

1 like

Waar gaat de kat van Karl nu eigenlijk heen…

3 likes

Ik eet altijd een gebakken ei erop en augurken ernaast! Zoetzure augurken hmmm

2 likes

Die gaat denk ik wonen bij Calvin en Heidi, toch @Karl_Lagerfeld?

2 likes

Nooo heb net een flinke kras in mijn auto gereden. Ik vind het zo zonde. Lijkt of er ook een deukje zit. De lak is wel beschadigd. Ik heb deze auto nog niet zo lang dus ik baal er wel van.
Maar hij gaat er niet slechter door rijden natuurlijk. Maar toch.

Ik ga het niet laten mooi maken want dat kost geld, en ik rijd er vast snel nog een deukje in ofzo.

Weet iemand waar @Tunnelvisie is gebleven? Ze was eerst best actief op insta en volgde haar graag. Hopelijk gaat alles goed…

1 like

Ja klopt maar dat is nog geheim

https://myprivacy.persgroep.net/?siteKey=oV7vmzm4SqCPNj9B&callbackUrl=https%3A%2F%2Fm.hln.be%2Fprivacy-wall%2Faccept%3FredirectUri%3D%2Fnina%2Ffamilie%2Fwat-gebeurt-er-met-choupette-de-kat-en-grote-liefde-van-karl-lagerfeld~a9138591%2F

3 likes

Ik heb vanmiddag bijna twee uur door en om de stad heen gewandeld met een podcast van Laura H (staat op Spotify, tip!) en het heeft me echt goed gedaan, ben helemaal vrolijk en ben na maanden dagelijks kant-en-klaar nu eens zelf aan het koken :sun_with_face:

17 likes

Iemand die ik ‘ken’ organiseert een ‘Goddess party’ enkel voor vrouwen want ja we zijn allemaal goddesses (of zo?) natuurlijk. Ik kots echt in m’n ziel hiervan.
Dit zijn dan vrouwen die voor vrouwen willen opkomen en zichzelf als feminist bestempelen maar niet zien dat dit echt een belachelijk concept is dat bovenop ook nog eens seksistisch is.

5 likes

Net voor de laatste keer bij mijn fysio geweest (want ik ga er naar eentje in de buurt nu) en was zo gek, ik kom daar al sinds ik ziek ben geworden en we hadden gewoo echt een band ofzo.
Dus ik had iets lekkers voor haar gekocht en een kaartje enzo :innocent: vond ze heel leuk.

10 likes

Kan geen kwaad hoor, tenzij de vlammen tot aan de afzuigkap komen :-p

1 like

Ik heb net iemand ‘uit een ver verleden’ (lekker dramatisch😂) vakkundig getracht te negeren. Kom ik die kerel in elk fucking pad van de supermarkt tegen!! Constant die blik richting mij maar hij had wel door dat ‘ie zeker niet zijn muil open hoefde te trekken.

10 likes

Ik kon niet kiezen wat ik wilde eten vanavond. Nu heb ik een half pakje kinderchocolade op, omdat ik toch wel trek had, maar nog steeds niet besloten wat ik wil eten :sob:

3 likes

Zo vet! Dit wil ik ooit doen in Londen, dat vind ik al heftig haha!

1 like