Ik ben zo boos op mijn zusje, echt niet normaal meer. Wij hebben thuis een hondje, die we 7 jaar geleden uit het asiel hebben gehaald. Het is best een gevoelig beest, en kan qua verandering weinig hebben (denk ook enorme darm problemen als we al een bank verschuiven etc) Nu is het zo dat hij altijd in haar kamer slaapt, hij is echt gek op haar, en ze slapen dan samen. Af en toe dan is ze het ineens zat en kan ze dat enorm tekeer gaan tegen hem en mag hij haar kamer een x aantal dagen niet in. Dat beest snapt er natuurlijk niks van, maar zodra hij weer gewend is om in de woonkamer te slapen, mag hij ineens weer in haar kamer. Doe het OF wel, OF niet, want dit is gewoon zielig. Nu was het afgelopen week weer zo ver, en was hij er echt van slag van, ze was zo kwaad als hij haar kamer in kwam, terwijl dat beest doet niks fout. Het werd hem zo veel dat hij dus inderdaad weer darmproblemen kreeg, en moest overgeven van de stress. En toen mocht hij ineens wel weer in die kamer Beestje dolblij natuurlijk, maar hij zit nu wel even nog met de nasleep van stress, dus hij moest blijkbaar vannacht met spoed naar buiten, en in plaats van mij wakker maken of zelf gaan, heeft ze dat beest de halve nacht op de gang gezet. Op de fucking koude gang. Echt zo zo zo zielig. Het is maar een hond jongens, ik weet het. Maar ik vind dit echt mishandeling? Wat een kutwijf is ze tegen dat beest zeg
Huh maar hoe oud is je zusje dat ze ineens boos wordt op een hond? Ik dacht eerst even dat je het over een kat had omdat die wel wispelturig kunnen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je zo doet als mens. Maar ik vind het ook heel zielig klinken. Hoe reageren je ouders hierop?
Ze is bijna 17. Ze loopt sinds kort ook (eindelijk) bij onderzoeken om te kijken of ze misschien last heeft van iets. Want ze heeft eigenlijk heel haar leven last van stemmingswisselingen. Mijn moeder zegt zelf ook dat het zielig is, maar ik merk altijd dat mijn moeder met haar de vrede wilt bewaren, dus echt veranderen doet ze niet aan de situatie. Heel lastig vind ik het. We wonen ook in een kleine flat, dus het is niet zo dat we zijn toegang tot de beneden verdieping kunnen beperken.
Het lijkt mij dat ze zelf ook wel moet inzien dat het niet in de haak is om een hond 9 van de 10x liefde te geven, en dan de 10e keer ineens tegen hem gaan schreeuwen. Is een beetje hetzelfde als dat je hem op zn flikker geeft als hij blij doet voor een snoepje. Mn hart breekt er gewoon van joh
Ik moet even inshaggen. Is goed mevrouw
Ik heb mezelf schaakmat gezet door alle leuke dingen eerst te doen op werk. Nu zit ik opgescheept met klusjes waar ik geen zin in heb, maar wel deze week afmoeten
Klinkt geweldig. Beter dan al die instaperfect cake-smash fotoās en verjaardagen waarbij het meer om zien en gezien worden gaat in plaats van om de jarige zelf
Lijkt me helemaal goed
Mwah als die ouders dat leuk vinden? Ćberhaupt is het vieren van een eerste verjaardag enkel voor de ouders, want dat kind krijgt er toch niks mee van. Hema tompouce of fancy taart. Dus je doet het vooral voor jezelf.
Hou op hoor, wat ik op mijn werk al niet voorbij zie komen. Van 1 tot 21, zoooo veel over de top.
Haha ja hier hetzelfde hoor. Ik doe wel aan de fancy taart, ik nodig alleen niemand uitš
Meer taart voor mij.
Ik moet dadelijk naar de dermatoloog en ik hoop zo erg dat ik mag stoppen met roaccutane
Blond!!!
Maar kun je op Google vertrouwen?
Trust no one
Story of my life
Heeft iemand ervaring met het indienen van een klacht bij het UWV?
Even een dag niets doen kan super goed zijn toch?! Lekker uitrusten en dan komt die motivatie wel weer.
Ik moet echt beginnen aan mijn bachelorscriptie maar zit het zo uit te stellen dat ik er steeds meer tegenop zie. Eigenlijk wil ik graag in de bieb gaan zitten, maar ik loop te blaffen als een hond dus daar ga ik andere mensen (en mezelf) niet blij mee maken. Oh the struggle
Ik heb het koud maar ik lig net lekker in mān bed, in foetushouding, onder mān dekbed. En ik ga nu een heerlijk dutje doen van 2 uur lang.
Door een nachtmerrie zo slecht wakker geworden en nu nog steeds zoveel angst. Ben alleen thuis en wil even praten. Realiseer me nu pas dat ik niemand heb. De mensen die ik had, heb ik laten verwateren. Ik wil niet mijn vriend lastig vallen op werk.
Is er hier iemand goed in het bewerken van fotoās? Ik heb een foto waar iemand op de achtergrond staat en die gene moet weg gehaald worden. Weet eigenlijk helemaal niet of dat mogelijk is.