Wat je even kwijt wil #16

Ah ja ik snap hoe frustrerend het is hoor (been there)! Je zou evt kunnen lopen met je fiets aan de hand? Dat loopt minder lekker maar dan kan je wel je zware tas op de bagagedrager zetten of aan je stuur hangen.

Pff ik moet een pakketje terug sturen en dat heb ik 1 keer eerder gedaan in mijn leven geloof ik. Nu heb ik een aflever punt gevonden maar ik word hier zo onrustig van. Want het is in een soort bedrijf en dan staat er: “Wil je langskomen maak dan een afspraak.” Maar er staat wel dat ze morgen open zijn dus ik ga gewoon langs.

Ik las die laatste zin verkeerd en dacht dat je bedoelde ‘wanneer je op de fiets zit zonder licht en je ligt later onder een auto, nou dan zul je nooit meer lampjes vergeten’. Gemeen :o

5 likes

Das Coen en Sander fest is toch gewoon lomp bier zuipen? Schrik een beetje van het aantal pillenhoofden dat ik tel

Haha nou het zal vast waar zijn, maar dat bedoelde ik idd niet :sweat_smile:

1 like

Wat is daar erg aan? Is toch een professionele relatie die je hebt? Waar LinkedIn voor is volgens mij

2 likes

Dan nog snap ik het niet helemaal. Kan toch ook gewoon uit interesse zijn? Naar wat hij of zij allemaal doet? Ik denk echt niet dat je docent daar iets achter zoekt hoor, als je dat bedoelt.

Ik had ook eens een docent opgezocht nog voor het vak begon. Ik kreeg meteen zo’n ‘persoon x heeft uw profiel bekeken’- terug, toen kwam ik er dus achter dat die functie nog ingeschakeld stond. :’) Ik schaamde me ook dood en mijn groepsgenoten lachten me ook hard uit. Ach ja, denk dat hij/zij ook wel weet dat studenten hun docenten opzoeken. We zullen niet de enigen zijn.

2 likes

Oh ik kon er zelf ook wel om lachen hoor hahah. Niks van gemerkt trouwens, en ik was het ook alweer vergeten eigenlijk toen ik bij hem in de werkgroep zat. Later ging het wel door mijn hoofd van ‘oja ik had hem opgezocht en hij had dat gezien’ maar ik kon me er niet druk om maken haha.

1 like

De laatste dagen ben ik echt “off” geweest 
 zo slaperig, alleen maar netflix aan en een hersenloos spelletje doen op mijn telefoon. Niks fatsoenlijks gegeten. Huishouden verwaarloosd. Plan om gezonder te leven verwaarloosd. Minimale inzet voor studie en werk. Amper een minuut besteed aan iets anders dan een scherm.
Voel me echt vreselijk ??? zonder reden.

Dus m’n plan is nu om morgenvroeg m’n huis op te ruimen, afwas te doen, te poetsen, mijn auto op te ruimen, plannen uit te schrijven 

:crossed_fingers:t2: Hopelijk lukt het me :frowning:.

9 likes

Een gast die ik ken uit de kroeg appt me dronken en ik dacht eerst oh leuk dat hij dronken aan me denkt maar nu doet hij irritant en hij appt normaal nooit en nu vind ik het eigenlijk een beetje lame :’)

2 likes

hoe is dit afgelopen? sorry lees nu pas bij

En ik hoor nu alweer een mug

Ik ben altijd een beetje verliefd op de jonge Paul McCartney. Zijn liedjes zijn gewoon echt veruit de beste

7 likes

M’n bloomon komt altijd op zaterdag tussen 08:30 en 12:00. En dan meestal tussen elf en twaalf. Maar morgen tussen 08:45 en 09:45 hoor. En ik ben net thuis :expressionless:

En mn hele huis ruikt naar gegrilde kip?

Ik wou zeggen drink wat cola, maar hopelijk zit je nu al lang en breed in de trein terug.

Ik ben al 2 dagen ziek thuis, mijn vriend is een weekend weg en ik heb hier geen vrienden. Die wonen allemaal minimaal een uur reizen verder.
Ik heb geen zin om weer heel de dag op de bank te hangen, maar ben dus al sinds 7u wakker met hoofdpijn. Wat kan ik doen??? Word gek van het binnen zitten in het eerste absurd zonnige weekend van het jaar!!!
O ja heb geen tuin ik ging gister 15min naar de ah wandelen en dacht dat ik KO zou gaan :slightly_smiling_face:

Muziekje erbij en doen. Succes!

Joh jouw middelbare schoolleerlingen zullen misschien ook wel jouw naam op instagram hebben ingetypt. Zou jij dat als docent heel awkward vinden? En LinkedIn is nog veel professioneler! Dus niet bang zijn bij het vak hoor, weet zeker dat er niets raars of ongemakkelijks gebeurt :slight_smile:

1 like

Dacht vandaag even uit te slapen maar m’n hond dacht er anders over en was kwart over 6 al wakker en wilde niet uitslapen :sweat_smile:

Ik had vanmorgen bloed geplast (denk ik) dus ik had m’n vriend erbij geroepen dat ie moest komen kijken. Volgens mij vond ie t echt niet chill om naar mijn plas te moeten kijken.
Ga m morgen denk ik roepen voor drol inspectie

15 likes