Wat je even kwijt wil #20

Verkeerde topic denk ik? Vind het er wel heel mooi uit zien!

Ik zou geen blote benen doen morgen, vond het vandaag ook nog niet heel warm in Scheveningen (al liepen er genoeg mensen rond in alleen badkleding).

1 like

Haha, ik in 0416

Weet iemand of de winkels in de grote steden morgen open zijn?

Wat gezellig, groetjes :stuck_out_tongue_winking_eye:! Ik zou geen blote benen doen. Uit de zon is het hier best fris vond ik, met de wind…

1 like

Vanmiddag op terrasje gezeten en buiten in de zon geweest en ik ben me nu toch moe. Hoe dan?

Op zich zou ik best naar bed kunnen gaan :sweat_smile:

1 like

Ik weet niet of jij dat ook heb, maar ik word altijd heel loom/moe van de zon/warmte.

Ik heb superveel gedronken (geen alcohol) en echt een heel pak koekjes en een hele pizza gegeten vandaag. Dus ik ben hartstikke misselijk, maar ik ben heel onverwacht nu onderweg naar een feestje aan de andere kant van het land en ik vraag me af of dit een goed idee is :joy:

3 likes

Jaa dat inderdaad ook

1 like

Ik heb net toch maar mn huis schoongemaakt en nu beloon ik mezelf met een pokebowl bestellen (ookal heb ik alles in huis om couscoussalade te maken). Zin in :drooling_face:

1 like

Ik ben vandaag een heel klein beetje verbrand, morgen echt alle randjes goed insmeren.

Doe het niet! Als puber meisje heb ik mijn les geleerd

Ik ben echt een sukkel.
Mn moeder heeft me uitgenodigd om morgen voor Pasen bij haar en dr vriend te komen lunchen. Totaaal geen zin in (heb niet echt een band met haar) maar om de goede dochter uit te hangen (en misschien nog een paar karma punten mee te pakken haha) toch maar ja gezegd.
Realiseer ik me net dat ze in haar appje vermeldde dat ze wist dat de rest van mn familie andere plannen heeft en dat ze me dus gewoon uit soort van medelijden heeft uitgenodigd omdat ik anders niks heb. Ik wilde juist niks morgen en had dus prima nee kunnen zeggen. Echt fml :roll_eyes:

Edit: hoo @Nox dit was niet als reactie op jou bedoeld, sorry!

2 likes

Denk dat je voor een paar euro die rok kunt laten aanpassen bij een kleermaker. Je kunt diegene ook even vragen of de short ingenomen kan worden. Is meestal wat duurder maar heb nooit spijt gehad van zulke dingen. En zo kun je er toch nog plezier van hebben!

1 like

Take one for the team! Ik ga alvast in het ongemakkelijke verhalen topic wachten op jouw verhaal.

1 like

Morgen afmelden en dan lekker chilldagje voor jezelf van maken :+1:

2 likes

Ik zou dit zo graag willen en heb al 1000 smoesjes bedacht, maar ze heeft me gisteravond pas gevraagd dus ik kan het echt niet maken om opeens weer af te zeggen. Heb al wel met mezelf afgesproken dat ik na 1,5 uur mag gaan dus dan ga ik lekker de rest van de middag de zon in en wielrennen kijken. Heb ik iig nog iets om naar uit te kijken :sweat_smile:

2 likes

Hmm snap ik.
Na een uur is ook oké :sweat_smile: en ziekmelden? :see_no_evil::sweat_smile:

Nah ze heeft vast veel lekker eten toch? Dat verzacht de pijn?

1 like

Haha als het echt heel erg is ga ik er na een uur vandoor! En meestal zorgt ze idd voor prima eten dus ik ga me daar maar gewoon op focussen :sweat_smile:

Ga jij wel wat leuks doen morgen?

1 like

Ben bij mn ouders maar iedereen is de hort op, dus ik stap as we speak in bad met een boek en een wijntje

13 likes