Wat je even kwijt wil #20

En door

1 like

Ik zie net dat c&a broeken verkoopt met ‘buikweg effect’ en dat vind ik echt dom en kut.

3 likes

Nummer 20 alweer :partying_face:

Ik heb mijn buik nodig voor foodbaby’s. Fuck you C&A.

2 likes


Buikweg

58 likes

Sommige mannen op Tinder zijn zo droog, net een robot

3 likes

Zo droog als een cracker in de zon

3 likes

Hahahahahaha ik moet zo lachen/cringen om deze Twitter thread:

tl;dr: iemand gebruikt zo’n buurtpreventie-app om buren te ronselen om huishoudelijke taken voor ze te doen en uit een lijst geselecteerde recepten voor ze te koken als ze binnenkort een baby hebben :joy:

15 likes

Hahaha waarom doet dit me denken aan koude pannenkoekenmevrouw? Wel eten verwachten, maar o wee als het niet “lekker” is :joy:

1 like

De kapper had wat verf geknoeid op mijn jurk. Dus nu zit ik in mijn onderjurk en kousen achter bij de kapper terwijl ze de verf eruit haalt. Klein beetje ongemakkelijk dit.

13 likes

Ook echt een koelbox in de tuin zetten voor als ze wel eten willen maar je niet bij ze mag aanbellen :joy::joy:

2 likes

Weer een fucking dag verpest.

1 like

Ahw wil je er iets over kwijt? In ieder geval een knuffel voor jou!

Uhh unsuccesful adulting hier… ik kan niet naar de supermarkt want ik red t niet maar ik heb babyvoeding nodig. Ik hoop zo dat mijn vriend het red. T is natuurlijk om 7 uur dicht

Ik had foto’s besteld bij de Hema, en nu zijn er een paar gewoon helemaal zwart? Zo vaag, hoe kan dat nou weer. Irritant ook, want het was voor een cadeautje en heb het morgen nodig.

Aah zo rot! Heb je ze via internet met de meerdagenservice besteld? Kan een foutje van de printer zijn. Als het kan, zou ik toch een keer teruggaan en dan kunnen ze in de winkel ze opnieuw voor je uitprinten of je geld teruggeven. Maakt het natuurlijk niet minder rot voor morgen, maar dan heb je iig je geld of nieuwe foto’s terug

Sinds ik ver weg werk lukt het me met moeite om 5/6 topics goed bij te houden. De cijfers in de blauwe bolletjes bij andere blijven oplopen of soms komen er al nieuwe topics.
So sad :frowning:

1 like

Knal net gvd met mijn geopereerde hand tegen het randje van mijn bed aan. Stond wel even flink te vloeken.
Hoop dat die twee konijnen monsters onder mijn bed blij zijn met hun bakje extra voer

1 like

Bedankt voor de tip! Misschien kan ik morgenvroeg wel even langs gaan inderdaad. Ik had ze via internet en dan de snelservice besteld. Ik heb ze ook al een berichtje gestuurd op facebook.

Ik lees vaker klachten daarover bij de hema ( wou een weg werp camera kopen stonden zogenaamd 27 fotos op maar mensen kregen er maar 15 en veel zwart enzo) kan je ze misschien nog een keer laten afdrukken? Dan zou ik het bij de kruisvat ofzo laten doen.

1 like