Wat je even kwijt wil #20

En door

1 like

Ik zie net dat c&a broeken verkoopt met ‘buikweg effect’ en dat vind ik echt dom en kut.

3 likes

Nummer 20 alweer :partying_face:

@VickyViolence Oh ik begreep het verkeerd, ik heb geen ervaring met Vlaamse accenten. Het kan ook zijn omdat de intonatie anders is en je er misschien niet Nederlands uit ziet (ja Nederlanders zien er gewoon typisch uit). Maar wel stom dat mensen dat echt zeggen tegen je vriend.

1 like

Ik heb mijn buik nodig voor foodbaby’s. Fuck you C&A.

2 likes

Buikweg

58 likes

Sommige mannen op Tinder zijn zo droog, net een robot

3 likes

Zo droog als een cracker in de zon

3 likes

Hahahahahaha ik moet zo lachen/cringen om deze Twitter thread:

tl;dr: iemand gebruikt zo’n buurtpreventie-app om buren te ronselen om huishoudelijke taken voor ze te doen en uit een lijst geselecteerde recepten voor ze te koken als ze binnenkort een baby hebben :joy:

15 likes

Ik had het net telefonisch aan de stok met een PostNlbezorger. En m’n vriend ging naar beneden om het pakketje (een bankstel haha) in ontvangst te nemen, dus ik zei al dat het een heel naar ventje was. Hij kwam terug en omschreef hem als een “anabooltje met uitpuilende ogen en lekker doorgesnoven”. Nu ben ik zelf helemaal opgefokt door die stomme bezorger.

Ohhh en ik heb straks een feestje dus ik heb net gedoucht. En meestal helpt dat wel maar dit keer niet. En ik heb dus altijd een paar zwarte haartjes op m’n buik maar de laatste tijd waren ze weg. Tot ik net in een rare positie lag en zag dat ze er nog wel zitten maar dat ik ze gewoon niet meer zie. Het waren echt enorme haren geworden. Ik leek wel een deurmat ofzo. Dus ik dacht: nou hoppa scheer ik even weg. En nu heb ik per ongeluk sneetjes in m’n buik gemaakt :roll_eyes:

6 likes

Hahaha waarom doet dit me denken aan koude pannenkoekenmevrouw? Wel eten verwachten, maar o wee als het niet “lekker” is :joy:

1 like