Ik zat er inderdaad ook aan te denken dat te vragen, ja. Helpt goed bij jou?
Paasvuur? Ik ben helemaal doorrookt wakker gewordenâŠ
Wat heftig! Hopelijk is hij nog steeds oké, sterkte
Ik ruik de paasvuren hier ook, dacht toen ik wakker werd even dat mân oplader in de fik stond of zo.
Ohhh helemaal niet aan gedacht, ik ben ook vannacht gaan checken of ik de oven wel had uitgezet haha.
Is het een paas vuur of inmiddels al een bosbrand
Niks gepland, denk dat ik even langs mn vader ga en langs oma. Verder lekker buiten genieten
Sommige plaatsen wel. Weerhoud me niet om deze zomer gewoon weer in zwembaden te gaan poepen.
Wij zijn een weekendje weg in een B&B en het eten is zo tof. Super uitgebreid ontbijt, stond gewoon lekker allemaal klaar in de koelkast bij aankomst, verse broodjes etc. Maar ook afbakbroodjes met een oventje.
Nu heb ik echt zon paasbrunchgevoel, echt heel fijn. En morgen weer want we blijven nog een nachtje!
Oeeh er zitten bloemen in mn aardbei plant! Nu al zin in aarbeien.
Ah heftig zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Sterkte, hopelijk laat hij snel iets van zich horen. Ik ga voor je duimen dat hij veilig is!
En hoe voel je je vandaag?
Ik hooo dat je snel weer iets hoort. Sterkte!
Ik ben bij mijn moeder en sinds ik weer in de stad woon merk ik weer beter wat voor een paradijs dit is. Wakker worden met alleen maar vogelgeluiden en de frisse geur van het bos dat door het open raam naar binnenkomt.
Sta dus ook al sinds 7.30 in het oerwoud genaamd de tuin te werken. Ben en blijf wel een heks, heb moeders zojuist wakker gemaakt met de mededeling dag ze paasontbijt voor me mag maken, âwant ik ben al druk bezigâ.
Zo erg van Sri Lanka Gewoon op zes plekken.
Gadver, ik wil lekker buiten ontbijten, maar het staat hier (Amsterdam, dat is best ver van Duitsland ) ook een beetje blauw en het stinkt
Ik heb vandaag een familiereĂŒnie. Er komen ook nichtjes en neefjes die ik zoân 10 jaar niet gezien heb. Hou zouden jullie die groeten? Ze zijn tussen de 12 en 20 jaar volgens mij. Gewoon met een hand?
Ik zou zelf ze begroeten met drie zoenen, maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt!
Ik weet niet hoe het in andere regioâs is, maar hier (oosten) is het paasvuur pas vanavond
Edit: oh ik lees net dat het vanuit Duitsland komt
Zo ik typte net iets random duits naar iemand en ineens heb ik me toch een partij zin om tokio hotel te luisteren.