Ik heb een aantal keer mijn haar gekleurd met die casting creme gloss van l’oreal. Het is uitwasbaar en duurt wel lang voordat het er eenmaal uit is. Maar het wordt wel steeds vager dus mijn uitgroei viel niet zo op
Dat wil je stiekem zelf ook
Buikschuivende Marc zou ik direct aan m’n muur hangen.
Ik had eergisteren borrel met m’n collega’s, de week daarvoor was ik ook uit gegaan met een aantal collega’s. Één collega heb ik heel veel mee gezoend maar toen ik op de borrel kwam hoorde ik van anderen dat hij het niet chill vond dus na een paar biertjes heb ik nou gevraagd hoe het zat (het kan me de ballen schelen dat iedereen het weet haha). Zei die dat ie niet hier ding gingen doen (que?) maar wel buiten het restaurant lol. En dat ie per dag leefde en keek of de titanic de ijsberg zou raken (ja sober waren we allemaal niet meer). Maar goed, de stad in, weer de hele avond samen, waren samen op pad gegaan nog. Wilden onze spullen op gegeven moment ophalen, was die garderobe dicht (terwijl dat dus helemaal niet zou moeten haha, hij hoorde nog open te zijn). Anyhow, toen is hij bij mij blijven slapen, van het een kwam een ander, toen de volgende dag samen de stad in om te ontbijten en onze fiets te zoeken en toen hebben we nog een terrasje gepakt. Ondertussen weet iedereen het op werk haha. Liep gisteren weg en m’n baas riep nog na of ik alleen naar huis ging . Hij weet echt niet wat hij met de situatie aan moet volgens mij maar ik vind het zo facking grappig haha. Eind van het random verhaal.
Hahaha ik was exact zo… Verschillende kindertentaccounts volledig in TH stijl inclusief (soms) bijpassende gebruikersnaam. Werd er op de middelbare school ook mee gepest, ze noemden me emo maar dat was ik totaal niet. Had wel soms bandshirts aan en mijn TH schoenen (wit én zwart, was er zo intens blij mee toen), maar verder was ik verre van alternatief/emo/gothic. Achja, kinderen…
En inderdaad, ieder weekend tijdschriften kopen in Duitsland. Woon zelf ook vlakbij de grens. Had de posters tot op het plafond hangen. Schrok me iedere keer weer rot als Bill midden in de nacht naar beneden kwam zetten, liggend onder mijn TH dekbedovertrek. Heb zelfs twee vissen gekocht en ze Tom en Bill genoemd. Het ging echt ver .
Ik was moderator op Kindertent maar had geen TH layout op mijn profiel. :’)
Toen ik wist hoe je met photoshop en bepaalde meuk die standaard layouts kon veranderen voor wat anders, wisselde ik wekelijks van layout. :’)
Ik heb wel genoeg schoenen om 1 dikke maand elke dag wat anders aan mijn voeten te dragen. Maar niet genoeg kleding om langer dan 2 dagen te moeten overleven met dit weer. En ik kan echt niks leuks vinden in de winkels dat aan mijn eisen voldoen.
Haha echt? Hoe heette je daar?
Ik heb laatst mijn oude kindertentwebsites nog eens bekeken in Wayback Machine, was wel grappig om te zien. Heb zelfs een (nog steeds) heel goede vriendin ontmoet in de chat.
Ik baal nu dat ik nooit kindertent heb gehad. Ik had wel digidier. Daar deed ik alsof ik Alex heartbreaker was hahaa dat mensen daar intrapte jezus.
O.a .Myruin
Zo al bij oma geweest om cake te eten. En nu met mn vader en zusje lunchen
Ik vertelde van de week een vriendin over 25% korting bij de MAC. Ze reageerde met “oh lekker!”.
Verdere context bleef uit want we werden door een aso fietser van de sokken gereden (midden in de stad ).
Nu appt ze me dat ze geen korting heeft gekregen gister. Zei al van joh ga ff terug naar de douglas dan? Zegt ze nu huh bedoelde je niet de mcdonalds
Hmm dat zegt me zo niks, maar wel heel vet dat je daar moderator was!
Heb nu alleen nog maar meer zin
Oh shit, kun je het nog uitmaken
Ik hoop dat Ajax in ieder geval in de finale staan. En dat ze kampioen worden. Maar de beker nemen wij graag mee naar huis. Dus als je open staat voor een dealtje? wij moeten donderdag nog tegen PSV.
Ik draag een kort spijkerjurkje en ik zit nu gewoon half met m’n blote kont op de stoel. En ik vraag me af hoe iemand van 1.70 zo’n jurkje staat
Ik hoop.voor jou dat het een met stof beklede stoel is. Anders sterkte alvast!