Wat je even kwijt wil #20

Dan ben ik dus achterlijk: achter in de geestelijke ontwikkeling. :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik zag eerst grijs/groen en net scrolde ik er weer voorbij en was het ineens wel roze/wit

2 likes

Ik vind dit soort dingen zo bijzonder! Ik zie hier met geen mogelijkheid roze en wit in terwijl er toch aardig wat reacties zijn die dat wel zeggen

2 likes

Alvaro soler - loca misschien?

Nou ik zie er echt met geen mogelijkheid groen en grijs in hoor dus ik betwijfel of ik überhaupt wel een linker hersenhelft heb

7 likes

Okay maar rechts/links brein heeft hier toch geen kut mee te maken

2 likes

Zoek je iets leuks voor aan de muur stuit je op dit op etsy???

Naar wie zou je dit sturen? Thierry of zo? Geen veenollen maar andere dieren.

11 likes

Ben eens benieuwd of er hier een correlatie is

  • Ik zie roze en wit (rechter hersenhelft) en ben rechtshandig
  • Ik zie roze en wit en ben linkshandig
  • Ik zie groen en grijs (linker hersenhelft) en ben rechtshandig
  • Ik zie groen en grijs en ben linkshandig

0 stemmers

Dingen proberen die ik nog nooit gedaan heb! Verder is hoopdance voor mij buitenspelen, en binnen vind ik het leuk om te ‘knutselen’. Laatst had ik zin om iets te maken dus toen heb ik klei gehaald en de hele middag een potje zitten kleien, was een superleuke dag.

2 likes

Wooow ik zag het eerst groen/blauwig en grijs en toen veranderde het langzaam in roze wit. Heel spacend dit

2 likes

prairie dog

2 likes

Ik zie in eerste instantie roze maar kan ook grijs zien, en ik schrijf links maar ben verder met alles rechtshandig

ik studeer neurowetenschappen maar ik heb nog nooit gehoord van de link linker hersenhelft dominant dus rechtshandig???

5 likes

Ik zie het allebei

2 likes

Vaak scrollen, nachtmodus aan, helderheid veranderen, ogen tot spleetjes, andere beeldschermen gebruikt, maar nee. Het blijft echt grijs en blauw.

Denk dat ik geen rechter hersenhelft heb. Lekker rationeel en analytisch zijn. Love it.

1 like

Haha ik zeg ook niet dat er een link is, ik vroeg me af of dat er is.

1 like

Ik zou het iets minder serieus nemen

2 likes

Waaaat. Dat er geen rood zit in die foto kan ik even niet bevatten. Wat zijn je hersenen ingewikkeld soms.

2 likes

Als je je hand voor de aardbeien houdt is de onderste balk heel duidelijk grijs :grin:
png

50 likes

Nee helaas!