Wat je even kwijt wil #20

Ik geef alleen mn mening, als iemand alleen dat komt posten en verder hier niet post lijkt het me daar meer op de plek omdat mensen zich er kennelijk aan storen. Ik vind het zelf irritant.

Maar opnieuw: slechts mijn mening, ik maak de regels hier niet en ze mag doen wat ze wil, alleen ik stel dat persoonlijk voor. Hoeft niemand zich tw ergeren en komt er niet opnieuw een discussie want dat kwam er laatste keer ook van. Ik heb niks persoonlijks tegen Oprah en ik hoor niet bij een geheime groep of iets.

14 likes

Hallo ik voel me sterk verbonden met je maar das dus eenzijdig weer cool cool cool cool cool

11 likes

Het gaat hier zo hard dat teruglezen geen doen is, vandaar dat dat mij niet opgevallen is. Zit ook niet in het sekstopic maar dat lijkt mij meer een grafisch tips en tricks topic terwijl dit eerder een wjekw ding leek. Maar dat kan iedereen natuurlijk anders zien

2 likes

Je kijkt ook brooklyn 99. En gebruikt deze zin. Is het te snel om te amo te zeggen

14 likes

Sorry maar dit vind ik echt niet netjes. Lula heeft waarschijnlijk wel wat meer te doen en zit niet iedere minuut hier haar berichtjes te beantwoorden.

11 likes

Nouja ik starte deze discussie, onbewust maar toch. Dus ik voel een zekere verantwoordelijkheid.

Als je iets met Lula hebt kan je dr beter PBen of iets anders, ik vind het altijd flauw als mensen elkaar hier publiekelijk gaan lopen shamen, wij op een openbaar forum hebben niks te maken met issues tussen leden. Ik vind dat jammer, los dat in privé op.

2 likes

Te amo te amo
:musical_note: Don’t mean I love her :musical_note:

3 likes

Nee dit is een prima argument👍

Haha lol same.

Daarbij boeien me de kliekjes 0,0 - niet mijn ding maar veel plezier ermee

2 likes

Gezellig weer hier
 Laat @Oprah lekker over haar veroveringen posten, en laat @anon42289517 daar lekker flauwe grapjes over maken. Als @Oprah dat grapje te ver vindt gaan kan ze daar zelf toch wat van zeggen?

Wat ik even kwijt wil is dat ik me verveel, maar ook geen zin heb om iets te doen

5 likes

:crazy_face: Gewoon water ‘per ongeluk’ over ze heen gooien. ‘Oeps, ik had jullie niet gezien.’

Dat schijnt wel te helpen bij het inlopen voor de meeste mensen!

2 likes

De eerste paar slokken wijn zijn altijd zo vies he.

7 likes

Zal ik jouw eerste paar nemen, want die vind ik juist alleen maar lekker haha

8 likes

Nee, weet ik ook niet, hoor. Merendeel van de mensen ken ik ook niet persoonlijk.

@Booklover Ik heb nog wel wat metal voor vervelende mensen :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat?
Nee.

10 likes

Uhm r u OK?

8 likes
5 likes

Ja dat helpt altijd. Maar verhuizen is gewoon echt afschuwelijk vreselijk

1 like

Weet iemand die website waar je dus ook gewiste ellegirlforum dingen kan teruglezen enz?