Wat je even kwijt wil #20

Hmm :frowning:
Die bank en andere grote zware spullen ga jij niet zelf doen! Alle dozen etc. ga je komende dagen doen en de rest komt dan wel. Je vriend snapt ook wel dat hij moet helpen toch? Een avondje tijd maken om die zware spullen te doen, moet hem lukken.

Hoop dat sowieso dat bedrijf je kan helpen!

Het komt goed :heart::heart::heart:

2 likes

action heeft ze ook!

1 like

Hema heb ik ze wel eens gezien

1 like

Den haag, maar jij niet begrijp ik! Rustig aan, niet teveel zware dingen tillen hoor

2 likes

H&m heeft hele fijne

2 likes

Die van HEMA vind ik drie keer niks. Zakken de hele tijd af.

1 like

Ugh ben voor het eerst in een jaar ofzo weer ongesteld. Weet meteen weer waarom ik altijd doorslik. En mijn ongesteld zijn stelt echt helemaal niks voor, kan me echt niet voorstellen hoe erg het is als je elke maand zeven dagen ongesteld bent :confounded:

Ik lig op dit moment uit te dampen van half uurtje onkruid trekken in de tuin

@Krabsalade deze wilde ik ook tippen. Fijnste sokken die ik heb!

1 like

Ik zou om 1 uur gaan lunchen met mn zusje, toen werd het kwart over 1 en nu wordt het half 2 :@ trut

1 like

Ik wilde een flamingo kopen bij het tuincentrum. En het prijsje was een beetje versleten, maar ik las zo snel 14,99. Ik dacht hmm best nog wat geld voor hoe hij eruit zag (niet helemaal van steen, wat krasjes, stond ook los op zn poten, maar ik dacht dat lijm ik wel). Blijkt dat ding bij de kassa 64.99 te kosten :exploding_head:

4 likes

Een half uurtje later valt te overzien toch? Of zit je daar al te wachten op haar? Dat s wel echt kut.

Ja valt wel te overzien en ben nog thuis maar ik heb hongerrrrrrrrrrrrr

2 likes

Heb je het nog gekocht ?

@Krabsalade ik heb deze en die van de action (degene van Lotto) en ik merk geen verschil! vind de prijs van die van de action dan toch iets fijner :see_no_evil:. Die van de action zijn €1,99 voor 2 paar!

1 like

De spieren in je hals zijn dan waarschijnlijk te gespannen. Als je die wegmasseert of drukt zakt hopelijk je hoofdpijn ook.

1 like

Jaa klopt haha ik werk nu ongeveer een half jaar al bij de koffie van george cloony haha

1 like

ah he balen! nou weet je dat voor de volgende keer :joy:

1 like

Nee dat was hij me niet waard

1 like