Wat je even kwijt wil #20

Voor mijn gevoel post je relatief vaak over ziek- zwak- en misselijkheden. Is jouw gezondheid verder helemaal ok?

3 likes

Ik heb net voor het eerst in tijden weer eens geyoga’d en ik voel me weer helemaal ZEN :woman_in_lotus_position: :massage_woman:ā€ā™€

9 likes

Lof steenkolen engels. Mijn collega zei laatst ā€œI see that you have your email outā€
(Iemands email stond geactiveerd ofzo en we moeten vragen of ze dat willen zodat wij mails kunnen sturen enzo)

3 likes

Ik heb net collega zijn pen gemold en nu zitten mijn vingers onder de inkt. En hoe maak ik die pen ?

Ik moest mn hep b vaccinatie halen. Vroeg ze of ik ziek of zwanger was. Ik wil dan altijd het grapje maken: ā€˜ik hoop het niet’. Maar de vorige keer werd dat iets te serieus genomen. Dus dan zeg ik maar ā€˜Nee’.

7 likes

Ik heb zo de neiging om de GoT topic aan te klikken en alle spoilers te lezen, omdat ik nog tot vanavond moet wachten tot ik kan kijken.

Don’t

do

it

15 likes

Ohhh ik opende het topic net per ongeluk en gelukkig wel uit paniek meteen weer weggeklikt

3 likes

Ik kwam hier om PRECIES hetzelfde te typen.

Must resist…

1 like

Ik klikte net uit gewoonte het topic aan en kreeg meteen een hartverzakking. Nog nooit zo hard iets weggeklikt, mijn collega’s zullen wel denken. :sweat_smile: Niks gelezen gelukkig.

3 likes

Hahaha erg is dat he. Ik kom op instagram ook allemaal spoilers tegen. Dus ik durf niet meer te kijken. Het duurt alleen nog zo lang tot vanavond!!

2 likes

Dit onveilige gevoel zal je denk ik nog wel een tijdje blijven houden. Tenzij hij een andere wijk krijgt of jij verhuist. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt maar ik kan je gevoel van onveiligheid zo begrijpen. Ik heb dat een beetje in andere situaties. Sterkte!!

Mijn engels is een mix van " Hoi i’m pretty and ik speak ingels , Like the queen from England , you know bro sup? Ya know im saying…"

3 likes

Door je bericht bedacht ik me in eens dat ik ergens nog een foto moest hebben, van een collega van mijn vader.
Let op, misschien tmi:

die met een ketting zaag zijn gezicht over de helft had gezaagd. Echt zijn neus in 2e en het was zo mooi weer gehecht daarna

Maar blijkbaar heb ik hem verwijderd :sob:

6 likes

Nooooooooooo

1 like

Ik had echt zin om wat te kopen, maar had vanmorgen al boodschappen gedaan. Dus dan maar naar de AH (vanmorgen was ik bij jum.bo) en action. Hoppa 16 euro armer en spullen gekocht die ik niet per se nodig had:

• alpacazeep (nog 4 flacons zeep staan hier)
  • yoghurtjes
  • smoothie
  • paaseitjes (ook nog 3 kilo thuis)
  • tissues (staan hier ook nog 2 dozen)
  • sokken (why, zal jullie mn sokken stash besparen)
  • mango (dat mag, want is fruit)
  • thee (telt niet)
  • een waterfles (want is leuk)

Waarom ben ik zo???
Het heeft wel geholpen voor mn humeur btw dus opzich goede therapie :sweat_smile::raising_hand_woman:t3:ā€ā™€:innocent::+1:

11 likes

Ik ben blijkbaar verre familie van Philip Freriks :sunglasses:

16 likes

Ik wil niet de grammar nazi uithangen maar ā€˜mits’ betekent ā€˜alleen als’. Ik weet niet of je dezelfde woorden tegen je vriendin hebt gebruikt maar misschien heeft ze je dus gewoon verkeerd begrepen :slight_smile:

15 likes

Oei ja dit is denk ik wel een beetje miscommunicatie want jij het het gebracht als: je kunt hier blijven slapen, maar alleen als mijn vriend hier is.

Nu zeg jij: mijn vriend is hier dan ook he, en zegt zij: ja klopt (je had immers zelf aangegeven dat ze alleen mocht blijven slapen als hij er ook was)

Edit: o @Leilouka zegt hetzelfde zie ik nu

1 like

Maar als je mits zo gebruikt hebt betekent het dat zij kan komen logeren, maar alleen als je vriend er ook is? ā€˜Tenzij mn vriend er is’ betekent dat ze alleen kan komen als hij er niet is. Weet niet of dit uitmaakt maar snap wel dat er miscommunicatie is zo.

4 likes

Woei mijn bonus is binnen, zijn er nog dingen die ik echt moet kopen?
Ik krijg zo mijn pakket van hm binnen met een waarde van 200 euro.

6 likes