Heeeey hebben wij dezelfde huisarts, gezellig! Wat voor fout stond erin, ik kan m niet vinden 
Ik zit de hele dag op de zaak gekluisterd en ik verveel me dood en moet nog tot 23 uur. Heeft iemand nog van die veel te verslavende spelletjes voor op je telefoon? Die bubble shit vond ik altijd leuk, dus een beetje dat soort hersenloze games 
Ik ben verslaafd aan “Keuken Pret”… level 230 and still counting
“vragemlijst”
in de zin net boven de link. Maar goed ik vergeef het ze want ik vind ze daar wel heel prettig altijd haha
Heheheh ik zat vanmiddag op het vliegveld in bangkok te wachten en eindelijk eens het forum bij te lezen. Uiteraard ook het sekstopic opgezocht voor het verhaal van @Berlijn (waarvoor hulde, dank;)) (als je wil dat ik dit weghaal laat even weten) maaaar toen ik aan het einde was beland was het hele forum niet meer beschikbaar. Dacht dat het aan de WiFi lag maar de rest deed het nog wel.
Thaise overheid is watching us…
Werk jij voor dat bedrijf met meerdere vestigingen, waaronder eentje helemaal in het noorden van het land? Zo ja, dan weet ik precies waarmee je te maken hebt.
Aah haha wat leuk om te lezen dat mijn verhaal vermakelijk was! En nee hoor je hoeft het niet weg te halen 
Ik neem aan dat je nu weer thuis bent en dat de Thaise spionnen je nu met rust laten?
Nieuwe WiFi spot gevonden 

Ik zoek een film op Netflix en kom erachter dat Netflix blijkbaar een categorie “Fun for Mom” heeft 
Normaal is het 15 werkdagen voor een examen toch?
Bloeduitslagen waren goed, nu woensdag terug naar de huisarts… again 
Ik ben na Endgame weer teruggedoken in het Marvel universum en ik dacht dat ik alle films gezien had, maar volgens mij heb ik Age of Ultron compleet gemist? Of ik weet er oprecht niks meer van, haha.
Dit hangt allemaal helemaal af van de onderwijs- en examenregeling van je opleiding, dus je moet daar even in kijken. Maar zou wel even contact met je docent opnemen hoor, die moet toch ook wel inzien dat een inzagemoment op de dag van de herkansing vrij ambitieus is?
Was ook echt een slechte film haha
Het was een subcategorie van de categorie Nederlandse films (heb niet gekeken of hij er ook op andere plekken is) Misschien zie je hem daar wel haha anders vraag ik me af waarom ik hem wel heb 
<3
En ook als je niet doodziek bent, mag je je ziekmelden 
Wow dit is niet oké hoor! Dat ze eens ff normaal doen daar op je werk. Dit kan echt niet!
Is die 8 uur verlof te overzien? Want dan zou ik dat echt morgen doen. En dan heel goed uitzieken en uitrusten 

(En ja dit zegt degene die zich nooit ziek wil melden, dus ik snap je volledig.)
Rtl boulevaard weer hoor " Gerard (joling) is al zo lang single maar bij hem maakt het niet uit"
Nee idd alleen Gerard mag lang vrij gezel zijn de rest van de wereld moet binnen een half jaar weer een nieuwe relatie anders hoor je er niet bij.
Ah nee kak zeg…
Mag ziek zijn van je verlof worden ingehouden?
Of lees ik scheef.