Ik heb het zelf niet laten doen maar zie heel vaak foto’s langskomen van direct na de behandeling en dan is het altijd mega lelijk en dan na een maand is het super mooi geworden. Dus zou even afwachten. Maar is natuurlijk wel een vervelend gevoel voor je nu
Ik heb het zelf ook en het vervaagt nog wel! De meeste korstjes nemen ook pigment mee nog.
Mijn internet deed het ineens niet meer en gaf een foutmelding met een ip-adres. En nu heb ik zelf mn ip-adres opnieuw ingesteld, handmatig. I am mega nerd
Weggooien. Je kunt het proberen te laten weken in azijn maar dat heeft bij mij nooit geholpen.
M’n doggo is gestorven terwijl ik in Italië zit, m’n hart is echt gebroken. Vlieg gelukkig morgen terug
Wat erg, veel sterkte!
Oh vreselijk is dat en helaas herkenbaar. Inderdaad in azijn laten weken en in vanish oxi action white laten weken als azijn niet werkt. Dat werkt bij mij wel goed altijd.
Een hartje om je sterkte te wensen. Heel rot voor je!
Heel veel sterkte! Wel fijn dat je morgen al terug vliegt!
Wat heftig, heel veel sterkte
Ik moest vandaag vakken vullen op mn werk, iets wat ik echt mega kut vind want ik ben geen 15. Maar als troost heb ik elke keer als ik in de koeling moest zijn een ananas-aardbei of een framboos-aardbei gegeten.
Aah wat verdrietig. Sterkte.
Ik heb laatst ontdekt dat baking soda echt helpt.
Weken in azijn doet bij mij niets, maar een papje van baking soda met water een paar uur laten zitten, dan uitspoelen en gewoon wassen zoals anders werkt erg goed bij mij!
Ik had gelezen dat het vlekken kan geven, maar ik heb het op een blauw shirt gedaan en dat ziet er nog prima uit
Wat vreselijk was hij/zij ziek?
Aah nee, wat erg! Heel veel sterkte
Onee wat een nachtmerrie heel veel sterkte
Ik heb echt een super chill weekend gehad, zo veel gedaan ook.
Ik dacht dat ik wel een wijntje kon drinken tijdens het studeren, ik ben er 4 verder en nu lees ik mijn samenvatting met 1 oog dicht
Ahhh nee wat kut Gelukkig ben je weer op weg naar huis. Heel veel sterkte!