Wat je even kwijt wil #23

Dit haat ik zo aan de zomer: dat je ‘s avonds niet lekker je raam open kan zetten om koele lucht binnen te laten omdat er buiten mensen zitten die veel te hard praten waardoor je niet kunt slapen.

3 likes

Ik woon aan een superdrukke weg (veel verkeer, en kroegen en cafés met terrasjes) met slaapkamer aan de voorkant op de 1e verdieping, ik heb juist moeite met slapen als het heel stil is buiten. Was laatst een weekendje weg am arsch der welt en toen kwam ik dus gewoon niet in slaap.

4 likes

Oh nee :weary: een tijdje terug ging het hier over die zielige mensen met winkels waar je nooit klanten binnen ziet. Nou, nu zie ik een instagramaccount van zo’n winkel hier in de buurt, normaal loop ik er met een grote boog omheen, maar die eigenaar ziet er zo lief uit op de foto’s. Ik hoop echt dat hij genoeg winst maakt met zijn winkel :cry:

4 likes

Mijn schermtijd is echt niet blij met dit forum :grinning:

1 like

WIE WAT WAAR?

Ik maak me een beetje zorgen, mijn zus vond een teek (behoorlijk groot dus al 24+ uur waarschijnlijk op haar lichaam) ze is al bij de Ha geweest maar het blijft afwachten natuurlijk. Komt van de kat af
Willen jullie mij geruststellen? :unamused:

@Banananana sorry ik zie je bericht nu! Wil je niet laten schrikken hoor maar ik maak me dan gelijk zorgen (om haar) en ga meteen doemdenken pffft

Ugh ik heb net ill Manors gekeken en hoewel ik die film al tig keer heb gezien ben ik er weer helemaal van onder de indruk of zo.

Ik had vandaag mijn eerste vrije dag in weken, dus ik had helemaal niets gepland, lekker relaxen en niets doen.

Wat ik in werkelijkheid gedaan heb:

  • m’n schrijfgerief/schoolspullen gesorteerd
  • gekeken welke geneesmiddelen er vervallen zijn
  • 4 volledige kasten geleegd, uitgekuist en gesorteerd
  • mijn volledige boekenkast leeggehaald, afgestoft en opnieuw gesorteerd

:rofl::joy:

14 likes

@Cadeaupapier ik heb morgen ook mijn eind assessment!!! Veel succes :heart:

2 likes

Hehe, welcome back :joy:

1 like

ik ben echt levensmoe. elke keer als ik met mensen samen ben het gevoel hebben dat het ze eigenlijk niet echt boeit of ik er ben en dat alles wat ik zeg raar of dom is of geen reactie waardig. waarom ben ik mij.

1 like

Weet niet of het verstandig is, maar heb echt al heel lang niks geleend bij duo en bedacht me zojuist dat ik van m’n allerlaatste stufi ooit een vliegticket wil boeken. Heb net even m’n lening op maximaal gezet en nu hopen dat ik m’n masterscriptie op tijd ga inleveren, anders zou het wel heel erg sad zijn haha nouja yolo

13 likes

Ah neee het is opeens 10 over 3 en ik heb het tentamen dat ik m’n studenten morgen om 9 uur moet voorschotelen pas net af :sob:

Ik heb blijkbaar de afgelopen uren heel sloom en ongeconcentreerd gewerkt vanwege de vermoeidheid en burn-out verschijnselen, wat enorm kut van mezelf

Ik heb zojuist een klacht gestuurd naar het distributie centrum van het dagblad hier in de buurt omdat ik iedere doordeweekse ochtend wakker wordt door de krantenbezorger die voor ieder huis zn scootertje verplaatst. Ik word er GEK van. Al 3 jaar of zo. Of ben ik nu een zeikerd? :joy: Ik heb zelf geen abbo op een dagblad of zo

1 like

Hahaha! Gelukkig!
Nou dat is het ook idd, echt een pokke lawaai! Ik hoor m ook echt van een afstand aankomen. En ik weet dat ie echt gewoon op de stoep voor mn huis rijdt dus het is ook vlak onder mn raam. en dan heeft ie de huizen gehad en dan rijdt ie weer terug om de straat uit te rijden. Grrrrr

1 like

Vandaag een cursus waarbij je verplicht dichte schoenen en een lange broek aan moet…:persevere:

Mijn oude bedrijfsleider zoekt personeel bij zijn nieuwe filiaal. Het is drie kwartier fietsen ipv een kwartier zoals nu, maar ik zit het toch echt te overwegen omdat ik de sfeer op mijn huidige filiaal echt haat. Maarja ik werk er nog een half jaar max een jaar dus of het de moeite is

Ohh ik ben weer zo panisch van al die spinnen. Er zaten net twee!!! spinnen op onze slaapkamer (die mijn vriend gelukkig heeft gepakt). Maar nu zit ik weer iedere kamer waar ik binnen loop steeds te controleren. Wat een ellende weer. Ik zou hier echt zo graag vanaf willen maar ik ben écht bang van die beesten.

1 like

Succes!!

1 like

Ik heb gister rauwe ui gegeten en ik ruik/proef het nog steeds.

En dinsdag is het hier zooo druk, had moeite met een plekje vinden. Nu zit ik weer in mn eentje in een kamer (hopelijk komt er niemand bij), alleen heb verder geen afspraken vandaag dus ben ik een kluizenaar.