Wat je even kwijt wil #23

Nummer 23 alweer!

1 like

ja wie was er nou eerst oh ok mag dit bericht niet twee keer plaatsen

3 likes

Sorry @anon39978576 je bent de hashtag vergeten

2 likes

Kak

Ik moest wat eerder weg van werk omdat ik m’n fiets ergens moest halen, en ik was vet aan het balen dat ik niks te doen had vanavond en ook niks wist om te doen, vraagt iemand opeens of ik mee ga vuurwerk kijken!!!

1 like

Blehg ik moet morgen weer gaan werken na een lange vakantie en ik zit er nu serieus aan te denken om een nieuwe baan te zoeken :joy: terwijl ik mijn baan eigenlijk niet eens zo erg vind

Ik had de vacuum verpakte. Ik wist niet dat ze ook “gewone” mais tortillas hadden.

1 like

In 3 dagen tijd een verslag van 12 kantjes eruit geramd :muscle:
Morgen spellingscheck en laatste puntjes op de I

8 likes

Het zweet komt overal uit gegutst. Net 45 min wezen skeeleren. Ik kom eindelijk van mijn luie reet af.

2 likes

Succes!!

1 like

Ik ga morgen lekker lunchen en koffie drinken op het terras met mijn oma. Heb haar nog niet gezien sinds ik terug ben van vakantie 2,5 weken geleden en zie haar normaal iedere week dus voelde me al schuldig dat ik niet eerder tijd had.

24 likes

Thanks! Ja komt van “vroeger” af nog een beetje. Ik zat op de basisschool die letterlijk om de hoek van mijn opa en oma was. Dus ik ging tussen de middag en/of na school iedere dag wel even langs opa en oma. En sinds de middelbare school nog altijd ongeveer één keer per week. Is gewoon gewenning en mijn oma is nog super jong, fit en gezellig. Ofja ze is net 70 dus dat vind ik jong. En ik föhn sowieso haar haren normaal gesproken eens in de twee weken dus dan zie ik haar sowieso.

Oh wauw, lekker lang verhaal over waarom mijn oma zo leuk is :joy:

26 likes

Zo fijn dat je nog gewoon langs kan gaan! Zo gezellig. Mijn oma is 2,5 jaar geleden overleden en ik kan haar nog zo missen soms. Ging ook altijd ff theetje drinken als ik in de buurt was.

2 likes

Ja ik vind dat ook heel belangrijk. Heb een super goede band met familie en ik wil geen spijt krijgen dat ik te weinig langs ben gegaan nu het nog kan. Ik heb ook nog een opa van de andere familie, hij is 91! Maar die zie ik gemiddeld om de 3 weken omdat ik (nog) geen rijbewijs heb en ik daar niet even snel naar toe kan fietsen helaas. Maar zodra ik een rijbewijs heb wil ik ook wel wat vaker even langs gaan, al is het maar een snel kopje koffie. Nu kan het nog.

Ik snap ook heel goed dat je je oma nog mist, denk dat ook altijd wel zal blijven.

5 likes

Ah dit is zo leuk. Mis mijn oma zo erg :weary:. Lekker leuke dingen doen zolang ze er nog is!

1 like

Dat heb ik donderdag :see_no_evil:. Maar heb ook wel zin in een schoon huis! Niet schuldig voelen!

Ik ga solliciteren voor een baan die me heel leuk lijkt, maar waarvan het niet heel aannemelijk is dat ik hem krijg. Het is eigenlijk mijn droombaan voor over vijf of tien jaar. Ik ben er niet eens helemaal gekwalificeerd voor. Maar ik weet wel zeker dat ik het goed zou kunnen.

Mijn sollicitatiebrief heb ik nog niet opgestuurd, maar in mijn hoofd ben ik al aangenomen. Ik ben de hele tijd aan het nadenken over hoe ik allerlei dingen zou gaan doen daar, ik heb uitgezocht wat ik zou gaan verdienen en ik heb al helemaal uitgedacht hoe ik mijn tijd volgend jaar dan in zou gaan delen en hoe ik het kan combineren met het werk wat ik al doe.

En ik weet niet eens zeker of ik de baan wel wil, ik zou dan namelijk moeten stoppen met de opleiding waar ik afgelopen jaar aan begonnen ben. Maar ik kan die gedachten in mijn hoofd gewoon niet tegenhouden ofzo :redface:

8 likes

Altijd blijven dromen :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd nog even!

1 like

Dit vinden jullie vast leuk om te horen. Ik was dit weekend bij m’n ouders in de Achterhoekse rimboe en ik had een muggenbult, dacht ik. Maar t kriebelde wel erg door, had al gecheckt maar zag niet echt iets. Vanavond nog maar eens goed gekeken en volgens mij had ik een tekenbeet en heb ik m eraf gekrabd. Er zat nog een klein zwart dingetje in dat ik er nu uitgehaald heb…

1 like