Wat je even kwijt wil #23

Ik heb net perongeluk mijn kaassoufle mega aan laten branden in de koekenpan. Zo erg, dat ik de buren (die buiten zitten) aan elkaar hoorde vragen wie er nu weer rotzooi zit op te stoken :zipper_mouth_face:

8 likes

Je moet kaassoufles ook in het tosti ijzer doen!! HahašŸ˜›

3 likes

Hahaha ja ik ook!! ik ga dat tentamen vanmiddag nakijken en ik ben benieuwd of de foto’s haar geholpen hebben

1 like

Echt? :open_mouth: Wauw daar heb ik nog nooit van gehoord. Ga van het weekend een nieuwe doos halen en het proberen. Pan was allesbehalve een succes haha

1 like

Hey! Ah klinkt alsof het jullie veel stress heeft gebracht, wat vervelend dit! Ik zou inderdaad de studentenvakbond benaderen, want nadat er zo met je vriend is omgegaan mag het ook wel wettelijk worden toch? Of heeft je vriend niet eerder aangegeven hier een oplossing voor te willen vinden?

1 like

Ja! Alleen niet dicht drukken! Anders loopt de kaas eruit. En tussendoor checken of ie niet verbrand!

1 like

Ik zou toch naar de examencommissie stappen als je schriftelijk bewijs hebt. Er moet er toch wel iets gedaan kunnen worden aan deze kwestie. Was het ook niet mogelijk om eventueel zelf een stageplaats te mogen zoeken of hebben we het hier over een vak waar niet veel vraag naar is? Ik weet dat bij sommige opleidingen je in uitzonderlijke gevallen soms wel een stageplaats zelf mocht regelen als de school niks aan te bieden had.

2 likes

En een bakpapiertje erom kan ook helpen als je tosti ijzer vies of aangebakken is

2 likes

Ik zei gister tegen mij vriend dat hij vandaag voor het eten moest zorgen want ik had het weekend al voor eten gezorgd. Maar vandaag heeft hij een lange dag en zonder mopperen ging hij akkoord over dan nog eten maken. Nu wil ik eigenlijk eten maken als verrassing, maar dan moet ik boodschappen doen. Hij wilde ook zolang mogelijk de boodschappen uitstellen om zoveel mogelijk te maken met wat we al hebben. Zijn manier van besparen. Dus zal ik hem verrassen of niet?

Ik snap het niet helemaal. Je hebt toch afgesproken dat je vriend het eten zou regelen? Waarom zou jij dan als verrassing eten regelen?

5 likes

Je kan sowieso het rechtsbureau van een studentenvakbond raadplegen voor advies, dat wordt niet meteen een rechtszaak oid maar het is altijd goed om van je rechten op de hoogte te zijn voor je naar de examencommissie gaat. Ik zou sowieso naar de examencommissie gaan. Je kan evt. ook nog contact opnemen met medezeggenschap (studentenraad of opleidingscommissie) om te kijken of er meer mensen zijn die hiermee te maken hebben bijv., dan sta je wellicht sterker.

1 like

Omdat hij een werkdag van 8 tot 5 heeft met 2 uur reistijd. Vind ik het lullig dat ie daarna nog moet koken. Terwijl ik thuis ben en tijd heb.

Ik zou het niet doen, iig niet als verrassing. Maar dat moet jij weten haha.

1 like

Omdat ik toen niet wist dat hij vandaag zo een lange dag zou hebben.

Ik ben bij de lidl en ik koop alleen maar drinken… je girl is thirsty

3 likes

Eens met de rest! Lief als je nu alsnog voor eten wil zorgen maar dan zou ik dat van tevoren al even tegen hem zeggen. Anders is het denk ik een beetje verwarrend voor hem.

5 likes

Ben klaar met werken en heb m handen niet gewassen. En nu stinken ze naar kaas.

@FrozenFlame
Dankje voor je belangstelling!

Het ging goed, ze hebben een EEG gemaakt maar die is prima.

Bloeddruk is juist aan de lage kant dus dat kan het ook niet zijn,

Hij kwam uit op stress… kan goed want het is hier erg hectisch, gelukkig zijn mijn ouders nu weer terug van vakantie dus heb ik ietsje meer ruimte.

2 likes

Heb je je je nog ziekgemeld om 5.30?!

2 likes

Ik mis wel de t in de titel :sweat_smile:

2 likes