Waarom moet alles hier altijd tot in den treure herhaald worden…
Punt is duidelijk, get over it!
Waarom moet alles hier altijd tot in den treure herhaald worden…
Punt is duidelijk, get over it!
Goh fijn dat je terug bent zeg. Echt super leuk!!!
Ik zou om 3 uur gebeld worden voor een sollicitatie maar ze hebben nog steeds niet gebeld. Ik wil om boodschappen maar durf nog niet weg te gaan misschien om 5 uur, daarna bellen ze denk ik niet meer
Moet dit nu
Gorl
Jezus Christus, ik denk dat het nu duidelijk is hoor. Beter na 4 maanden dan nooit, toch?
Het is ook niet nodig om met z’n allen te gaan vragen of dit wel nodig is
Aan de ene kant wil ik eeuwig studeren, aan de andere kant ben ik zo klaar met alle fouten die de uni maakt.
Dus iemand laat een heel pak yogurt vallen bij het schap waar ik moet zijn. Nu sta ik hier zo te wachten tot ze weg is
+1
Ik hou hier zo van!
Je mag het wel hier laten zien als je wilt! Vind zoiets altijd heel tof om te zien. Knap van je ook en terecht dat je trots bent.
Blehhhhhh ik wil naar buiten hoepelen en wandelen en vanavond naar de film maar ik moet overmorgen een essay afhebben
Ben jij ooit het slachtoffer geworden van haat/weerstand/geweld, puur om op welk geslacht je valt? Want ik denk dat als dat zo was je dit niet zou zeggen. (Of als het wel zo is, dat je niet begrijpt hoe zo’n ‘op het oog onschuldige grap’ hier aan bijdraagt.)
‘Get over it’ is echt zo denigrerend naar iedereen die hier slachtoffer van is/was.
Sorry voor de mensen die er last van hebben dat dit wordt herhaald en herhaald, maar ja, get over it?
Ik heb net zo lekker 3.5 uur gefietst, hele stad door en weer terug (Rotterdam dus best een end) en daarna met m’n rode zweet hoofd wel verdiende frietjes gegeten
Nu drink ik een wijntje, ga ik douchen, en vanavond komt m’n fwb dus yess seks
Love vakantie
Ik las vliegjes gwgeten omdat ik dat altijd doe als ik fiets. Maar good job!!
Lieve schat, ik ben bisexueel, dus ja ik snap heus het punt wel, maar de discussie is geweest. En het altijd ellendig lang discussiëren om iets dat vind ik behoorlijk irritant.
Haar punt is duidelijk, ze maakte een fout, maar dan moet daar weer 1000x op gereageerd worden, uren later.
Ze heeft haar excuses aangeboden, iedereen maakt fouten.
Haha ja dat ook! Ook af en toe zo’n hele grote tegen m’n hoofd, dat t echt zo “tok” klonk
Ik voel ze ook nog steeds lopen tussen m’n tieten