Drie
Ik had ook het idee dat ik het al eens had gelezen. Dacht zelf dat het misschien gewoon opnieuw erop is gezet door glamour.
Gisteren is er familie van m’n vriend gekomen en vandaag zijn ze er ook nog. Gisteren was best oke, maar vandaag heb ik er echt geen zin meer in. En dan straks als ik de woonkamer inloop zit m’n schoonmoeder daar en dan begint het gekwebbel weer
Ik heb zo slecht geslapen dat ik net twee croissants heb gekocht. Het vlees is zwak. Het vlees heeft geen kracht om nee te zeggen tegen croissants
Wow, mijn buren gaan verhuizen maar man… mij vragen om drinken voor hun verhuizers? En of ik mijn auto op de stoep wil parkeren? Uhm nee dat vind ik aso (niet het vragen maar het parkeren) en regel je shit voor je verhuisvrienden.
Huh, zeker dat ze aan jou vragen om drinken voor de mensen die helpen met verhuizen. Raaaaaar
Nou ja, boeit dus niet! Ze komen één voor één deze tijd van het jaar. Wel hopen dat het hierbij blijft. Heb je geen kat?
Ik herken het ook, haha, ook dat foute stuk over het familieweekend. Maar sommige dingen zijn weer anders. Zouden ze gewoon een algoritme gebruiken om deze steamy verhalen te fabriceren voor ons huismoekes?
Edit: de Glamour heb ik afgelopen jaar niet gelezen, dus het verhaal heeft ook nog ergens anders gestaan.
Ik moet nog even hard aan de bak voordat ik straks naar een festival ga.
Alleen een domme hond die niks kan vangen Ik heb gelukkig niks meer gezien dus ik ben veilig. For now
Ik zou even wat klusjes buitenshuis zoeken die echt moeten gebeuren. Desnoods lang boodschappen doen of langs de bieb of apotheek ofzo.
Krijg ineens een melding in whatsapp dat ik mogelijk hun voorwaarden heb geschonden en ik daarom een x aantal uren niet meer erop kan?
Nog iemand last van?
Ik was de zooi in huis zo zat. Ben heftig aan het stofzuigen. Allemaal vliegenpoep op mn vensterbank en ramen. Vieze beesten. Schoonmaken is vermoeiend maar geeft me een voldaan gevoel. Blij met m’n huis.
Hopelijk breekt de zon straks nog door de bewolking, ik wil vanmiddag echt weer in m’n zwembadje liggen
hé @HvO jij bent toch dé plantenkoningin van het forum? ik heb een vraag over m’n pannenkoekenplant, weet je daar ook iets vanaf?
Er is zelfs een heel plantentopic waar je terecht kunt
aaah chill, ik kom gelijk die kant op
Badkamer en slaapkamer zijn helemaal schoon. Nu wachten met een gezichtsmasker op tot ik kan douchen. Heerlijk
Huh nee, wat raar?