Wat je even kwijt wil #24

En doooor

1 like

Ik heb net mijn veel te lange acryl nagels zelf afgeknipt omdat ik ze helemaal beu was en niet op korte termijn naar de nagelstyliste kan. Nu al spijt want ik functioneer niet meer nu. Dingen op pakken voelt raar, klik overal mis op mijn telefoon en het ziet er niet uit.

@Panthera

Edit: hahaha ik had deze variant nog niet tot het einde gekeken. Leuk bonusmateriaal xD

2 likes

Ik heb echt kledingstress voor DTRH, ik wil veel te veel meenemen. Maar ik heb echt niet drie paar schoenen en vier lange broeken nodig :roll_eyes: even normaal doen.

@August superkut van je auto, Hopelijk Kun je je gedachten verzetten dit weekend.

5 likes

Wat betekent drth?

Oh sorry, down the rabbit hole! Post voor mn gevoel alleen maar daarover de laatste dagen :grimacing:

1 like

Ik loop al een week achter met lezen en ben heel blij met een nieuw topic, lekker weer meeposten! Maar ik ben dus iemand die alles bij wil lezen wat doe ik mezelf aan.

1 like

Bij dit soort berichten moet ik toch gniffelen. Echt rijdende rechter niveau. Heerlijk.

3 likes

Gelukkig zie je het zelf in, dat is de eerste stap naar verandering als je het liever anders ziet :blush:

1 like

Hoop dat tie er vanaf komt met een taakstraf.

3 likes

Ok super random maar is de vrouw achter het account Zeikschrift samen met Cesar? Als mensen weten wie dat zijn :’)

Ik kwam daarnet de naam Brajan tegen en denk dat je die naam dus uitspreekt als brian op zo’n platte manier. Vraag me stiekem af of die mensen dyslectisch zijn, origineel wilde zijn of dat dit een hele gangbare naam is en ik het niet ken

5 likes

En ik kan weer eens niet slapen…

Voor zo ver ik weet (het is te zeggen: van wat ik uit haar stories haal), is zij single. Waarom denk je dat? Omdat ze samen op vakantie zijn?

Voor zover ik weet heeft/had hij een relatie met een blonde vrouw, maar ook qua vriendschap vind ik het een vrij bijzondere combi. Maarja then again wat weet ik nou

Over een paar uur heb ik vakantie :heart_eyes:

17 likes

Om half 9 mijn laatste toets van dit schooljaar.
Duimen dat ik hem gewoon in 1x haal! Anders moet ik volgende week de herkansing doen

16 likes

Succes! Het komt vast goed :smile:

1 like

@Bubbless volgens mij vroeg jij in t vorige topic nog om lekkere (witte?) wijn van de Jumbo: de mezzacorona pinot grigio!

2 likes

Ik ga zo mijn baas om salarisverhoging vragen. Ik heb een paar argumenten waar ik achter sta, maar vind het toch best spannend. Heb dit nog nooit gedaan, het zakelijke van het persoonlijke scheiden vind ik lastig en in eerdere gesprekken heb ik mezelf halverwege mijn argument al wel eens afgevallen (“oh laat maar sorry rare vraag dit”)

18 likes