Wat je even kwijt wil #24

Gefeliciteerd!

1 like

Ahwwww details!!! Wat leuk!!

1 like

Wat wilt u weten? :grin:

Het gebeurde in een bos in Limburg aan het eind van een romantische picknick, we waren helemaal afgezonderd.

We zijn vandaag precies 5.5 jaar en één dag samen hahaha ik ben zo getriggerd door die ene dag.

14 likes

Waaauw gefeliciteerd zeg!! :heart::heart:

1 like

Wat gaaaaf! Gefeliciteerd!

1 like

Zooooo leuk :heart::heart::heart:

1 like

Wow het regent en kan me niet herinneren wanneer het dat voor het laatst gedaan heeft?

5 likes

Wat ik altijd deed met dit soort stickers is op mijn koffer plakken. Gelijk een herkenbare koffer en je hoeft de stickers niet weg te gooien.

2 likes

Dilemma: indo halen of zelf koken :thinking:

@Twonights wowhoeeee gefeliciteerd!! Het is je gegund :heart:

1 like

Ik had mn vader foto’s gestuurd van kaarten van mn klas waar complimenten opstonden. Stuurt hij terug: topper

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: aaaaaah

5 likes

Misschien dat iemand hier deze code kan gebruiken
20% korting en geen minimale bestelwaarde.

3 likes

Helaas kon dat niet, want we gingen een dagje weg. Maar het viel uiteindelijk allemaal best mee, maar ben nu wel blij dat ze weer weg is

1 like

Ik word blij van jouw nichtje en je verhalen.

1 like

Ik ben echt verbaasd dat ze bij het Kruidvat in België geen paracetamol verkopen? Moet je daarvoor dus naar de apotheek, die uiteraard gesloten is in ‘t weekend. Dus ik ging googelen waarom dat is, kom ik bij een artikel uit dat Belgen paracetamol beschouwen als de voorloper van heroïne haha wtf :’)

12 likes

Verklaart een hoop :joy: Misschien dat daarom ooit een klasgenoot panisch deed toen ik op een dag er 8 in mn mik gedouwd had

9 likes

My god ik heb teveel gegeten :neutral_face:

1 like

Zolang het maar lekker was. En hetzelfde, aan knoflookchips. Gelukkig hoef ik niet te scoren vanavond.

3 likes

Ik ben nu een weekendje weg ( hotel +vlucht)) aan het uitzoeken, voor het einde van de maand, beetje betaalbare prijzen, specifieke tijden ( ivm dagdienst op de dag dat we weg willen gaan) en waarbij je met Ideal kan betalen aangezien ik geen creditcard heb :slight_smile:
En dat terwijl m’n vriend op een festival is en ik dit dus allemaal zelf kan uitzoeken

Hebben jullie ook het idee dat je kat langer verhaart?

1 like