Gefeliciteerd!
Ahwwww details!!! Wat leuk!!
Wat wilt u weten?
Het gebeurde in een bos in Limburg aan het eind van een romantische picknick, we waren helemaal afgezonderd.
We zijn vandaag precies 5.5 jaar en één dag samen hahaha ik ben zo getriggerd door die ene dag.
Waaauw gefeliciteerd zeg!!
Wat gaaaaf! Gefeliciteerd!
Zooooo leuk
Wow het regent en kan me niet herinneren wanneer het dat voor het laatst gedaan heeft?
Wat ik altijd deed met dit soort stickers is op mijn koffer plakken. Gelijk een herkenbare koffer en je hoeft de stickers niet weg te gooien.
Dilemma: indo halen of zelf koken
Ik had mn vader foto’s gestuurd van kaarten van mn klas waar complimenten opstonden. Stuurt hij terug: topper
aaaaaah
Helaas kon dat niet, want we gingen een dagje weg. Maar het viel uiteindelijk allemaal best mee, maar ben nu wel blij dat ze weer weg is
Ik word blij van jouw nichtje en je verhalen.
Ik ben echt verbaasd dat ze bij het Kruidvat in België geen paracetamol verkopen? Moet je daarvoor dus naar de apotheek, die uiteraard gesloten is in ‘t weekend. Dus ik ging googelen waarom dat is, kom ik bij een artikel uit dat Belgen paracetamol beschouwen als de voorloper van heroïne haha wtf :’)
Verklaart een hoop Misschien dat daarom ooit een klasgenoot panisch deed toen ik op een dag er 8 in mn mik gedouwd had
My god ik heb teveel gegeten
Zolang het maar lekker was. En hetzelfde, aan knoflookchips. Gelukkig hoef ik niet te scoren vanavond.
Ik ben nu een weekendje weg ( hotel +vlucht)) aan het uitzoeken, voor het einde van de maand, beetje betaalbare prijzen, specifieke tijden ( ivm dagdienst op de dag dat we weg willen gaan) en waarbij je met Ideal kan betalen aangezien ik geen creditcard heb
En dat terwijl m’n vriend op een festival is en ik dit dus allemaal zelf kan uitzoeken
Hebben jullie ook het idee dat je kat langer verhaart?