Wat je even kwijt wil #24

Wauw, wat zal ik doen met de €0,01 aan creditrente op mijn bankrekening? Even voor zitten hoor :woman_facepalming:t4:

16 likes

Sowieso rentenieren!

1 like

Ja :persevere:

Ik zou het beleggen!

1 like

Huh maar als jij toch tegen de cassiere zegt dat je een avocado kwijt ben, op de bon staan er 2 en er ligt er maar 1 dan kun je toch een nieuwe pakken? Jij moet er toch niet de dupe van worden dat iemand anders iets jat.

1 like

Ahh ik ben jaloers. Er is een gezelschap in de Efteling geweest vandaag waar ik graag onderdeel van had uitgemaakt. Maar hey, wij gaan in het najaar.

Heb je het leuk gehad?

1 like

@enthusiasm kreeg ook een nieuwe, maar die vrouw is er niet op aangesproken en gewoon mee weggekomen (letterlijk dus ook).

3 likes

Ja absoluut, overal plukjes

1 like

Heb zoveel trek in chips, maar niks in huis. Had mijn vriend naar de avondwinkel hier tegenover gestuurd, maar hij wilde niet gaan en ik zit zelf al in pyama.

Altijd als ik in de supermarkt ben denk ik: “nou ik zal maar beter geen chips halen, mag wel wat afvallen ten slotte!!” En dan ‘s avonds thuis op de bank denk ik “hoe kun je nou geen chips in huis halen, is toch iets wat je eigenlijk altijd in de voorraadkast wilt hebben liggen!” :persevere:

5 likes

sinds 2 maanden is het dus uit met de jongen die ik leuk vind (vanwege verschillen in kinderwens) maar de afgelopen 2 maanden hebben we nog dagelijks gepraat en ook nog 1 weekend afgesproken
Maar vandaag heb ik hem gebeld en alles gestopt, nummer verwijderd, social media ontvolgd… stom :disappointed:

maargoed

vanavond wel lekker wat wezen drinken met vriendinnen en morgen aan m’n scriptie :sunny::sunny::sunny: nu ff kut maar hopelijk wat beter over 2 maanden

4 likes

ah kut, heb je voor het laatst contact gehad via whatsapp?

ik heb echt een terror avond gehad op werk. gelukkig alleen morgen nog en dan een weekje vrij pff. ben er aan toe

Ga je op vakantie of iets leuks doen tijdens je vrije dagen?

Bij m’n (bijna) nieuwe baan hebben ze dus plastic rietjes en ik vind dat bijna een reden om er niet te gaan werken.

Maar het is verder heel leuk dus ga gewoon opperen of ze misschien kunnen overstappen op rietjes van karton / papier.

1 like

omg ik haat appen soms zo he :stuck_out_tongue: gewoon altijd multi interpretabel. maar ik vraag me wel af waarom je niet gewoon nog ff checkt of het door gaat? voor je eigen gemoedsrust. Of speelt hier ~trots~ ook mee?

Ja het is verdrietig, maar was me er al een tijd op aan het voorbereiden. Er komt toch niets van! Ik was een weekje op tinder maar dat was allemaal kut dus toen maar weer verwijderd. Ga maar gewoon even op m’n afstuderen focussen (2 maanden), daarna zie ik wel (wss terug op tinder haha lol)

ja heb wat leuks dingen op de planning staan! is meer een soort extra vakantie want het hotel waar ik werk gaat een week dicht. na volgende week moet ik nog 4 dagen werken en dan ga ik zelf echt op vakantie :smiley:

2 likes

Hahaha ja die stalen dingen zijn alleen handig voor privégebruik :joy:

1 like

Waarschijnlijk zal ik morgenavond alsnog wel appen of het doorgaat hoor. Weet niet of het trots is, maar heb ook zoiets van als hij niet eens aan mij of de date denkt en ik niks van hem hoor, waarom zou ik er dan zelf achteraan gaan? Laat maar hoor dan.

Ik heb donderdag- en vrijdagnacht heel slecht geslapen dus ik wilde nu lekker vroeg naar bed. Maar ik moest net mn bed uit ivm iets. Wil ik eindelijk gaan slapen, laadt mn iphone niet meer op! Fucking irritant en zuur :frowning:

1 like

We krijgen altijd broodjes op werk als je 's nachts werkt. En vandaag was het een bouwwerk van sla, kaas, nacho chips en mayo met heeeele dikke boterhammen. Heb een half uur gedaan over ongeveer 1/5 van die boterham en ben er nog misselijk van.

Maar! Mijn werkweek zit er eindelijk op, nu heb ik vrij tot maandagmiddag 16u. Yesss

6 likes