Zo gek hoe dat werkt, mijn biceps zijn best sterk, maar met mijn triceps kan ik echt niks aanvangen. En doordat ik niet goed in die oefeningen ben, vind ik het niet leuk om ze trainen, waardoor ik er ook maar niet beter in word/de spieren niet ontwikkelen. Echt een vicieuze cirkel. Het zelfde met mijn buikspieren, zo’n slappe hap. Doe veel liever bijvoorbeeld benen want die zijn van nature al sterker.
Ik ben niet in Nederland dus even langsgaan was niet echt een optie. Heb wel even gebeld met de doktersassistente van mijn praktijk. Ze had me gevraagd een foto te mailen en ze denken dat het een tekenbeet kan zijn dus denk dat ik alsnog een praktijk ga opzoeken.
Schrik er alleen wel een beetje van eerlijk gezegd.
Wat ga ik lunchen zo?
Iemand goede ideeën?
Van alles! Echt een luxeprobleem. Wil eigenlijk van alles eten, maar heb ook weer nergens zin in 
haha same here, maar dan om 15:30 uur… Je bent toch geen concurrent he? 
Hartig! Hoeft niet per se gezond te zijn. Haha leuk hoe serieus jij hier op ingaat! 
In het verleden heb ik iets gedaan wat ik eigenlijk wil vergeten en waar ik het liefst niet over nadenk. Nu hoor ik hier en daar dat familieleden/vrienden erover praten (roddelen?). Ik weet even niet wat ik moet doen, ze confronteren of juist negeren…
Ik eet nu een Italiaanse bol met pesto, spinazie (was rucola vergeten) en mozerella 
ooohh ik heb geen mozzarella in huis, maar dat was anders een hele goeie geweest! 
Nou wat een zinvol talent ook, doe je er ook iets positiefs mee?
Het ging mij erom dat je het als een soort sensatieverhaal hier plaatste. Hoe je het nu beschrijft is heel anders.
Plus dat je erg ver ging in je zoektocht, alsof je per se gelijk wilde hebben. Dat je dat nu hebt maakt de zoektocht en de sensatie niet minder.
I call bullshit. De eerste verslaafde die blij is dat iemand hem in de gaten heeft moet nog geboren worden in mijn ervaring. Los van ziektes verder.
Dat valt me nog tegen eigenlijk, lees overwegend kijk zie je ik had gelijk, trots op mezelf, minder shit, een kutsituatie is gebleken en ik hoop dat ik zus en zo kan doen om te helpen
Ja klopt.
Ik krijg een beetje ‘wil je een sticker’ vibes.
Omdat ik het bijzonder onsympathiek vind om te benadrukken dat ze een radartje heeft voor ziektes
Zal de collega in kwestie net zo blij zijn met je als ie weet dat je het al tijden op een openbaar forum bespreekt?
He bah, dan schrik je wel. Succes ermee. Kan je snel terecht?
Dit
Ik snap je redenatie wel hoor
krijg hier, ook icm de toon van de eerdere berichten juist, meer een schouderklopje-gevoel van maar natuurlijk kan ik ernaast zitten.
“Hey het viel me op dat je rarw boertjes laat en ver van je woon plaats werkt heb je aids?”
“Ja wauw wat goed dat je het hebt opgemerkt en ohja fun fact ik heb ook een verslaving!!”