Bij het oude strandhuis zeker
Omg ik bedoelde dus walvispas haha. Mijn mobiel maakte er net weet walvisvaart van??
Vergeet je ook niet dat je zoveel meer bent dan je gedoe? Je komt hier op het forum in elk geval als een heel lief en leuk persoon over. Dat ziet hij kennelijk ook!
Ah haha, dat zou bij mij ook goed zijn. Maar ik help je hopen!
Nou mevrouw ligt in haar eigen bedje hoor pff… stuk kouder wel haha.
Ik heb me vanavond geïdentificeerd bij de ah met de id van mijn vriend en het werd goedgekeurd?
Haha
- Wel naar maccie, kipnuggets voor het leven!
- Niet naar maccie, blijf in je warme bedje.
0 stemmers
ik moet nog 6 dagen werken en ik ben er ZO KLAAR MEE. iedere dag hetzelfde gezeur en gedoe. ben zo erg aan het aftellen gelukkig wordt het vanaf morgen weer rustiger want nog meer van dit soort dagen als vandaag trek ik echt niet meer
Oke ik blijf wel in bed. Snik
Same hier… blij voor je, je verdient het
Haha zo is mijn vader eens met mijn paspoort door de douane in Thailand gegaan. Toen was ik en toen herkenden ze me toch niet in die kale oudere man
Ik was net voor t laatst met m’n lab eten en het was zo leuk!! Echt een tof Harry Potter boek als afscheidscadeautje gekregen. Moest wel lachen want op t kaartje noemden twee mensen dat ik zo optimistisch ben, terwijl ik volgens mij echt de meest cynische persoon ooit ben :”)
Ahhh dat is echt naar. Is de bewoner al gaan slapen?
Hoop dat je snel afgelost wordt .
Heb je nog veel diensten hierna?
Ik ga voor je duimen. Vakantie is een goed vooruitzicht. Ik heb nu ook 2 weken vrij.
Ik weet dat het placebo is, zeker als je al besmet zou zijn maar…
Kan je niet wat lekker fruit zoeken op de afdeling en dat opeten? Vitamine overlaad kan nooit kwaad.
Ja lastig… aanbieden om een taxi te bellen misschien? En vragen of de jongen iemand is bij wie ze zich veilig voelt? Maar ja je kan iemand niet dwingen inderdaad.
Wauw @Oprah inderdaad wat een rollercoaster in de afgelopen maanden. Heel veel succes met terugverhuizen en de zwangerschap
Ik heb gewoon 9,5 uur geslapen vannacht Was ook intens moe gister maar normaal lukt 8 al nooit, zelfs niet als ik uit kan slapen.
Kunnen we regelen!
Echt precies hetzelfde hier haha, stortte helemaal in gisteravond, had het nodig.