Wat je even kwijt wil #28

En door

Wat zouden jullie in huis halen voor drie verhuizers die wrs een uur bezig zijn in huis, qua versnaperingen?

2 likes

Als het later op de dag is: blikjes cola/fris en iets om te snacken dat ze eventueel kunnen meenemen. Lekkere koek/reep of iets hartigs.

Ze komen om 14:00 en dan zijn we een uur bezig denk ik en dan naar m’n volgende huis

Ik weet niet of het in dit geval praktisch is, maar ik zou op dat tijdstip koffie en thee met een wat grotere koek (gevulde koek, roze koek o.i.d.) aanbieden, denk ik.

1 like

Net gegeten bij een wegrestaurant en nu de laatste 3 uurtjes voor we thuis zijn. Morgen een afspraak bij de psycholoog om met mijn behandeling te beginnen wat ik best spannend vind.

5 likes

Ik ben zo slecht in cadeautjes verborgen/een verrassing houden, oeps. Mijn vriend is volgende week jarig maar heb nu al zijn cadeautje gegeven omdat ik het al in huis had en hem er graag blij mee wilde maken

17 likes

Hahaha dit ben ik ook echt

34 likes

Komt helemaal goed morgen!

1 like

Hahahaha ja love die meme

1 like

Zoveel mogelijk snacks en koffie en thee en ook indien ze na afloop willen bier/wijn, want het is vet kut om te helpen met verhuizen en je kunt beter teveel dan te weinig aanbieden.

1 like

Maar ik betaal ze, het zijn geen bekenden. Ik vind bier en wijn niet zo gepast dan eigenlijk

Succes morgen :kissing_heart:

1 like

Vanmiddag de held middag met mn date doorgebracht :blush::see_no_evil:

Nu ben ik toe aan weekend, zo moe ben ik :woman_shrugging::raising_hand_woman:t3::raising_hand_woman:t3:

17 likes

Oh! In dat geval gewoon koffie/thee en water hoor. Ik dacht dat je vrienden bedoelde, maar als ze betaald krijgen dan hoef je niet meer aan te bieden dan aan een monteur ofzo.

Mijn gelnagel viel eraf en ik heb gewoon topcoat ofzo op die blote nagel gesmeerd en hem er weer hard op geduwd haha
Moet over een week toch weer bij laten vullen denk ik

Ik irriteer me dood aan mijn projectmaatje.

Ik vind het altijd fascinerend hoe snel de biedingen stijgen bij VakantieVeilingen, dus ik dacht ik ga eens lopen kloten en kijken hoe ver mensen gaan. Maarja nu heb ik natuurlijk gewonnen :joy: Gelukkig wel iets wat we sowieso nodig hebben en nog geen 50% van de normale prijs, maar heb m’n lesje wel geleerd haha.

9 likes

Dit klinkt echt goed! Zo fijn dat je iemand hebt gevonden waar je je goed bij voelt! Ik hoop dat het zo mag blijven voor je! Dat gun ik je zo hard! :heart:

1 like

Ik kijk voor het eerst naar Miljoenenjacht en het lijkt net zo ingewikkeld als Bamboozled

3 likes

Nee precies dat dacht ik ook. Ik doe wel beetje koemelk voor als ze koffie willen en colaatjes. Die kan ik altijd zelf opdrinken. En een koekje ofzo.