Conducteur: “Een hele goedemorgen lieve reizigers!” Schattig
Ik merkte dat ik me zoooo slecht concentreren op kantoor. Wie verzint dan ook een gigantische ruimte met 60 bureaus en 5 open vergaderruimtes die niet dicht kunnen? Maar heb vandaag de noise cancelling hoofdtelefoon van m’n vriend mee en wat een verademing. Ik weet nu wel wat ik meteen ga kopen als mn salaris gestort is de 23e.
Ik had net een sollicitatiegesprek en ze twijfelden tussen mij en iemand anders, ik krijg vanmiddag te horen of ik het ben geworden. Ben echt aan het duimen😩
Edit: tijd voor taart!! Heb mn afstudeeropdracht
Ik moet 11 uur achterelkaar werken maar ik heb maar 2,5 uur geslapen
Gister iets heel officieels gedaan op werk waarvan ik echt een besef moment had van wow, dit had ik een jaar geleden echt niet verwacht. Was echt even trots.
Die zelfde middag ging ik met mn moeder mee voor een uitslag van haar MRI scan die is gemaakt van haar hersenen (gelukkig goed nieuws) maar op het moment dat we op die uitslag zaten te wachten werd mijn zus opgenomen in het ziekenhuis vanwege een hele erge allergische aanval. Was echt een rollercoaster gister.
Vandaag op werk een event die o.a. ik heb georganiseerd en damn, ben blij als alles goed is gelukt en verlopen. Toe aan weekend!
Hoe is het met je moeder en zus? Klinkt als ene heftige dag!
Ik heb een jaar geleden Marktplaats afgezworen. Die shit kost me 20 jaar van me leven elke keer als ik erop zit. Ik gebruikte toen eigenlijk altijd Facebook, maar dat heb ik niet meer. Helaas heb ik centen nodig en geen andere optie dan mijn telefoon op Marktplaats zetten. Jesus take the weel.
Herkenbaar! Ik ben as we speak m’n advertenties aan het verlengen. Het is dat het de laatste weken zo goed loopt, anders was ik er waarschijnlijk ook alweer mee gestopt. Ben dat “voor 5 euro wil ik het wel overnemen” en een afspraak maken en daarna niet meer reageren zo zat. Werkt Facebook echt beter? Deed je dat dan via groepen of via Marketplace?
Wat is fijn om te halen als je grieperig bent en last van keelpijn hebt? Gember thee heb ik al in huis maar waar knap je nog meer lekker van op.
Honing, keelsnoepjes of dropjes, knoflook, smoothie met havermout.
Heet water met citroensap en suiker is m’n fave als ik last heb van m’n keel. En keelsnoepjes/dropjes inderdaad!
Via marketplace! Ook wel groepen, maar Marketplace werkte beter. Ik zweer erbij! Veel lievere mensen en fatsoenlijker. Het is niet anoniem, dus de toon die ze tegen je aanslaan is 100000 keer beter.
Gorgelen met zout water. Heel goor, maar het helpt wel!
Kippenbouillon
Daar kwamen meer klachten over maar ik vond het eigenlijk wel handig, want ik moet al maanden nieuwe kopen. Ik maak me er niet zo druk om! Net als over de verzorgingsproducten. Ik koop dat zelf zelden, dus ben altijd blij als ik ze krijg, kan ik weer een tijdje vooruit.
En ja kijk, als ik zo’n goodiebag zelf mocht samenstellen (voor alleen mezelf) dan zou ik er andere producten in gooien ja. Maar hey, gegeven paard en zo. Geef al die allesreinigers maar aan mij hoor, kan ik weer een aantal jaar verder (ik laat het huishouden altijd te veel versloffen dus ga er toch niet al te hard doorheen).
Wow dat had ik niet verwacht, maar het klinkt veelbelovend! Dan ga ik dat eens proberen. Bedankt voor de tip!
Ugh. Mijn wasmachine is kapot en een technieker kon vanochtend komen. Ik heb vanmiddag examen, maar ik dacht dat dit me niet zoveel last zou kunnen bezorgen. Binnen laten, laten herstellen en weer laten vertrekken. Hoe moeilijk kan het zijn? En nu ben ik al ruim een uur aan het bellen en wachten, want die gast wil niet komen als ik niet meteen betaal, terwijl dit een kost is voor mijn verhuurder en die zegt dat dit via factuur geregeld moet worden en het heel vaak ook zo gebeurt. Alleen vinden ze bij het bedrijf van die technieker niets terug? En in plaats van dat ze onderling naar elkaar bellen, moet ik eerst met de 1 en dan met de ander bellen. In het Frans . En ik heb straks examen. En nog steeds geen werkende wasmachine.
Mijn Frans wordt ook echt slechter als ik gefrustreerd of kwaad ben .
Ik ging net naar de huisarts om mijn implanon te laten verwijderen, voelen ze hem niet meer zitten en nu moet ik donderdag naar de gynaecoloog .
En ze zei ook dat zij hem eigenlijk nooit bij jonge vrouwen plaatst (mijn vorige huisarts heeft hem geplaatst)…
Ik kijk nu Ghosted op mtv, zo overduidelijk nep.
Ik werd vorige week 15 jaar jonger geschat, dus 3 jaar valt nog wel mee toch?